Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Φίλοι της Έβερτον τρόλαραν οπαδούς της Λίβερπουλ μετά το χαμένο πρωτάθλημα από τη Μάντσεστερ Σίτι.

Οπαδοί της Έβερτον κατά την επιστροφή τους από το Λονδίνο μετά το ισόπαλο 2-2 με την Τότεναμ πέτυχαν οπαδούς της Λίβερπουλ, στο σταθμό του τρένου και φυσικά τους τρόλαραν μετά το χαμένο πρωτάθλημα από την Μάντσεστερ Σίτι φωνάζοντας: «σχεδόν κερδίσατε το πρωτάθλημα!».

Επεισόδια δεν υπήρξαν αφού οι οπαδοί των Reds απλά γελούσαν και έκαναν πλάκα...