Φίλοι της Έβερτον τρόλαραν οπαδούς της Λίβερπουλ μετά το χαμένο πρωτάθλημα από τη Μάντσεστερ Σίτι.
Οπαδοί της Έβερτον κατά την επιστροφή τους από το Λονδίνο μετά το ισόπαλο 2-2 με την Τότεναμ πέτυχαν οπαδούς της Λίβερπουλ, στο σταθμό του τρένου και φυσικά τους τρόλαραν μετά το χαμένο πρωτάθλημα από την Μάντσεστερ Σίτι φωνάζοντας: «σχεδόν κερδίσατε το πρωτάθλημα!».
Επεισόδια δεν υπήρξαν αφού οι οπαδοί των Reds απλά γελούσαν και έκαναν πλάκα...