Κανένα αγωνιστικό πρόβλημα δεν ταλαιπωρεί την Ανόρθωση για τον αγώνα της Πέμπτης στη Γεωργία με την Ντίλα Γκόρι. Αντιθέτως μάλιστα, οι Ρονκάτο, Οχαγιόν, Ρέζεκ και Ζούλα ο οποίος συγκαταλέγεται για πρώτη φορά στις επιλογές του Λέβι, βρίσκονται σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Στο μεταγραφικό κομμάτι, κορυφώνονται οι εξελίξεις. Η Κυρία στοχεύει στην απόκτηση ενός δεξιού μπακ και ενός τερματοφύλακα και σύντομα αναμένονται ανακοινώσεις.