Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε παράσταση για έναν ρόλο μετέτρεψε ο Ράιαν Λόχτε τον τελικό των 400μ. μικτής ατομικής ανδρών. Ο Αμερικανός κολυμβητής με 4:05.18 κατέκτησε το πρώτο χρυσό μετάλλιο των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου στην κολύμβηση, αφήνοντας 2ο τον Περέιρα από την Βραζιλία και 3ο τον Χαγκίνο από την Ιαπωνία. Τέταρτος ο Μάικλ Φελπς που επιβεβαίωσε ότι δεν είναι σε καλή κατάσταση.

Στα 1.500 μ. είναι ασυναγώνιστος έτσι και αλλιώς… Από σήμερα όμως ο Γιανκ Σουν είναι και χρυσός Ολυμπιονίκης στα 400μ. ελεύθερο των ανδρών. Ο Κινέζος κολυμβητής έκανε 3:40.14 στον τελικό, έχασε για ελάχιστα το παγκόσμιο ρεκόρ που είναι 3:40.07 και αρκέστηκε στο Ολυμπιακό ρεκόρ. Αργυρό μετάλλιο για τον Κορεάτη Παρκ, χάλκινο για τον Αμερικανό Βαντερκάι.