Ο πρώην ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας Σίλβα Κλέιτον συναντήθηκε με τον Σεμπάστιαν Λέτο στην Ελλάδα όπου ήρθε ο Αργεντινός για ολιγοήμερος διακοπές. Ανέβασαν μια φωτογραφία θυμίζοντας μας τις παλιές καλές εποχές.
Σίλβα Κλέιτον και Σεμπάστιαν Λέτο συνυπήρξαν στον Παναθηναϊκό με τους δύο λάτιν πρώην «πράσινους» να παραμένουν καλοί φίλοι.
Δείτε το ποστάρισμα τους: