Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Συνέντευξη τύπου ενόψει του αυριανού τελικού του Κυπέλλου Φούτσαλ μεταξύ της  Ομόνοιας και του ΑΠΟΕΛ πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο στα γραφεία της η ΚΟΠ

Αναλυτικά τι ειπώθηκε:

Ανθούλη Μυλωνά:

“Να διεξαχθεί ένας τελικός αντάξιος των δύο ομάδων. Η ΚΟΠ στο πλαίσιο της στήριξης του αθλήματος με έξοδα της Ομοσπονδίας θα προβάλει τον αγώνα απευθείας από τη Cytavision. To άθλημα του φούτσαλ μέσα από αυτούς τους αγώνες μπορεί να διαφημιστεί με τον καλύτερο τρόπο. Ο πιο καλός και ο πιο τυχερός να κερδίσει. Θέλω να καλέσω τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο να παρακολουθήσει τον αγώνα μεταξύ δύο ισάξιων αντιπάλων”.

Λάμπρος Χρίστου (Αρχηγός τμήματος Φούτσαλ Ομόνοιας):

"Ο τελικός είναι πάντα μια γιορτή. Δυστυχώς με την κάρτα φιλάθλου είναι απαγορευτικό για κάποιους οπαδούς να έρθουν. Και είναι κρίμα να βλέπουμε άδειες κερκίδες. Είναι οι δύο καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος και ο καλύτερος ας κερδίσει".

Παναγιώτης Παναγιώτου (Αρχηγός του τμήματος Φούτσαλ ΑΠΟΕΛ):

“Το ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια είναι τα πιο εντυπωσιακά ακόμα και σε φιλικά. Ο κόσμος θα δει υψηλού επιπέδου φούτσαλ. Σεβόμαστε την Ομόνοια και έτσι θα την αντιμετωπίσουμε. Δυστυχώς αγωνιζόμαστε με 10-15 άτομα στο γήπεδο. Συνήθως είναι συγγενείς. Πρέπει να βρεθεί μια λύση για την κάρτα. Εγώ παλιά πήγαινα στο γήπεδο για να δω την ομάδα και για τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ”.

Κώστας Χριστοδούλου (Προπονητής Ομόνοιας):

 "Είναι ένας τελικός ανάμεσα σε δύο ιστορικά σωματεία. Στη φετινή χρονιά εκτός από φιναλίστ στον τελικό Κυπέλλου θα είμαστε μαζί και στο πρωτάθλημα. Αυτό δείχνει τη δουλειά που έκαναν οι δύο ομάδες. Στον τελικό ανάμεσα σε δύο ίσες ομάδες θα γίνει ένας αγώνας που θα κρατήσει τους δύο φιλάθλους ως το τέλος. Δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ των δύο ομάδων. Θα κριθεί στις λεπτομέρειες και εμείς θα προσπαθήσουμε να έρθουν υπέρ μας. Να γίνει ένας αθλητοπρεπής αγώνας. Καλώ τον κόσμο της Ομόνοιας από όλη την Κύπρο να έρθει στο γήπεδο για να κατακτήσουμε το Κύπελλο".

Γιάννος Μυλωνάς (Προπονητής ΑΠΟΕΛ):

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Αντίπαλος ο παραδοσιακός αντίπαλος, η Ομόνοια. Είμαστε χαρούμενοι που θα παίξουμε με τέτοιο αντίπαλο και στον τελικό πρωταθλήματος και στον τελικό Κυπέλλου. Θέλουμε να κερδίσουμε για να μπούμε και με καλή ψυχολογία στους τελικούς πρωταθλήματος. Θέλουμε να δούμε κόσμο στο γήπεδο. Είναι άσχημο για τους αθλητές να παίζουν χωρίς κόσμο. Ας έρθει ο κόσμος πρώτα για αυτούς τους παίκτες”.

Μανώλης Μανώλη (Αρχηγός Ομόνοιας):

“Πρόκληση ο τελικός ενάντια στον αιώνιο αντίπαλο. Έχει καιρό που δουλεύουμε Θέλουμε και φέτος το κύπελλο. Είναι 50-50, είναι δύο ισάξιες ομάδες. Σεβόμαστε πολύ το ΑΠΟΕΛ και είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος θα απολαύσει το θέαμα. Ο καλύτερος ας κερδίσει. Καλή επιτυχία στον φίλο μου τον Σάββα και να γίνει ένας καλός αγώνας”.

Σάββας Ομήρου (Αρχηγός ΑΠΟΕΛ):

“Συγχαίρω την Ομόνοια που ήρθε μέχρι τον τελικό. Η κατάκτηση του Κυπέλλου είναι ένας από τους στόχους μας. Τα παιχνίδια ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια είναι πάντα στην κόψη του ξυραφιού. Αυτός με τα λιγότερα λάθη και αυτός που το θέλει περισσότερο θα το πάρει. Θέλουμε τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ γιατί με αυτόν κερδίσαμε πολλά τρόπαια. Καλή επιτυχία στον Μανώλη, να γίνει ένας καλός αγώνας”.