ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΒΑΛΑΝΙΔΗ
(ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΕΑΚ)
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς επανέλαβε στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου για το σημερινό επαναληπτικό με τη Σένιτσα, ότι η πρόκριση δεν έχει κριθεί ακόμη, παρά το γεγονός ότι το 2-0 με το οποίο νίκησε ο ΑΠΟΕΛ στη Λευκωσία είναι καλό σκορ. Επίσης, ο Σέρβος τεχνικός είπε ότι ο Εστεβάν Σολάρι δεν θα αγωνιστεί λόγω ενοχλήσεων στη μέση. «Είναι μόλις το δεύτερό μας παιχνίδι. Άρα, δεν έχουμε ακόμα πραγματική εικόνα της ομάδας μας. Σίγουρα βλέπουμε αυτό το ματς με την ίδια σοβαρότητα που είδαμε και το προηγούμενο. Η Σένιτσα είναι καλή ομάδα και έχει μεγάλο κίνητρο αύριο, όπως σίγουρα έχουμε κι εμείς», είπε αρχικά το αφεντικό του Αρχαγγέλου.
Όσο για το εάν υπάρχει έξτρα κίνητρο για τη νίκη λόγω της σημαντικής τρέχουσας σεζόν για την κατάταξη του κυπριακού ποδοσφαίρου στην Ευρώπη, είπε ότι στόχος είναι η πρόκριση και ακολούθως έριξε την ατάκα του: «Αυτή την ερώτηση καλό είναι να την κάνετε στις υπόλοιπες κυπριακές ομάδες που αγωνίζονται στην Ευρώπη». Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς κλήθηκε να σχολιάσει κατά πόσο είναι εφικτό να χάσει ο ΑΠΟΕΛ με 3-0 από τη Σένιτσα: «Στο ποδόσφαιρο όλα είναι πιθανά, αλλά από την πλευρά μας θα προσπαθήσουμε να μη σημειωθεί αυτή η εξέλιξη. Σίγουρα επειδή το ποδόσφαιρο είναι απρόβλεπτο, θα πρέπει να έχουμε την ίδια σοβαρότητα και διάθεση, που είχαμε στη Λευκωσία».
Από την πλευρά του, ο προπονητής της σλοβακικής ομάδας Ζτένεκ Πσότκα, επιχείρησε να μεταφέρει το άγχος στην πλευρά του ΑΠΟΕΛ: «Είναι γνωστό σε όλους το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα και αποδεχόμαστε τη δύναμη της κυπριακής ομάδας. Παρόλα αυτά θα μπούμε στο γήπεδο για να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να προκριθούμε».
Σε ερώτηση που του έγινε κατά πόσο πιστεύει ότι είναι εφικτή η νίκη με 3-0 επί του ΑΠΟΕΛ, απάντησε: «Δεν είμαι στο μυαλό των παικτών μου, αλλά βλέπω στα μάτια τους ότι έχουν την επιθυμία να πετύχουν την ανατροπή. Στην ιστορία του ποδοσφαίρου έχουν συμβεί τα πάντα». Αναφορικά με τα αδύνατα σημεία των γαλαζοκιτρίνων, σχολίασε: «Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι θα παίξουμε αμυντικό σύστημα και αν επωφεληθούμε από τις στατικές φάσεις θα πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε».
>> Ο ΑΠΟΕΛ προπονήθηκε χθες το βράδυ στο στάδιο ΦΚ Σένιτσα, όπου θα διεξαχθεί το σημερινό παιχνίδι. Όπως είπε ο Σέρβος τεχνικός, θα αποφάσιζε για την ενδεκάδα μετά το πέρας της χθεσινοβραδινής προπόνησης. Αναφορικά με το γήπεδο άφησε άριστες εντυπώσεις στην αποστολή της κυπριακής ομάδας για την κατάσταση του χλοοτάπητα, καθώς και για τις εγκαταστάσεις του. Όπως μας ειπώθηκε από το γραφείο Τύπου των Σλοβάκων, σήμερα αναμένονται γύρω στις 3.000 οπαδοί του στο γήπεδο, το οποίο είναι χωρητικότητας 4.500 θεατών.