Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΔΟΣΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ «ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ» ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

«Είστε όλοι νικητές»

Επίσημα μέλος του Ολυμπιακού Χωριού έγινε το απόγευμα η κυπριακή αποστολή που μετέχει στους 30ους Ολυμπιακούς Αγώνες που ξεκινούν τυπικά μεθαύριο – ουσιαστικά η δράση άρχισε χθες με γυναικείο ποδόσφαιρο.

Στην παρουσία του προέδρου και του γενικού γραμματέα της ΚΟΕ, Ουράνιου Ιωαννίδη και Χαράλαμπου Λόττα αντίστοιχα, έγινε η υποδοχή της Κύπρου, η ανάρτηση της κυπριακής σημαίας και η ανάκρουση του εθνικού ύμνου, σε μια τελετή που έγινε στην κεντρική πλατεία του Χωριού, διήρκεσε κάτι περισσότερο από μισή ώρα και μετείχαν επίσης Ισπανία, Ελβετία, Ισραήλ και Σενεγάλη, καθώς οι Βρετανοί υποδέχονται τις αποστολές σε γκρουπ και όχι μία – μία. Κάθε χώρα καλωσορίστηκε στη γλώσσα της.

Εκ μέρους της Κύπρου η αρχηγός αποστολής Όλγα Πιπερίδου αντάλλαξε δώρα με τον αξιωματούχο του Χωριού που υποδέχτηκε (εκ μέρους ολόκληρης της Μεγάλης Βρετανίας, όπως είπε) τις ομάδες , και υπέγραψε τον (γυάλινο) τοίχο εκεχειρίας, που εγκαινίασε ο Σεμπάστιαν Κόου.

Την παράσταση έκλεψε ο εκπρόσωπος της Σενεγάλης, που ντυμένος με παραδοσιακή στολή δώρισε στους διοργανωτές ένα ομοίωμα λιονταριού, ενώ ο Ελβετός έφερε μια τεράστια καμπάνα αγελάδας. Η κα Πιπερίδου δώρισε στους διοργανωτές ένα ασημένιο, χειροποίητο ομοίωμα του καραβιά της Κερύνειας.

Παρούσες ήταν η Άννα Στυλιανού και η Χρυσταλλένη Τρικωμίτη, οι μοναδικές αθλήτριες – ένοικοι του Ολυμπιακού Χωριού, έως την άφιξη της ομάδας στίβου και του ποδηλάτη Μάριου Αθανασιάδη. Την ώρα της τελετής ο Παγδατής ολοκλήρωνε τη δεύτερη χθεσινή προπόνησή του στο Γουίμπλεντον, οι ιστιοπλόοι μένουν τρεις ώρες μακριά και οι σκοπευτές μόλις είχαν αφιχθεί στο Λονδίνο – εγκαταστάθηκαν στο διαμέρισμά τους στις 17:30, τοπική ώρα και σήμερα το μεσημέρι θα κάνουν την πρώτη τους προπόνηση.

Το τελετουργικό, στο οποίο μετείχαν περίπου τριάντα εθελοντές, πιο πολύ έμοιαζε με καρναβάλι, καθώς κυριαρχούσαν τα χρώματα και ένας συνδυασμός τραγουδιού, χορού και αθλητικών επιδείξεων. Δεν έλειπε η Βασίλισσα της τελετής, παραδοσιακά μουσικά όργανα αλλά και τελευταίας τεχνολογίας tablets, τα οποία ανέσυραν οι χορευτές όταν οι αθλητές παροτρύνθηκαν να κάνουν νέους φίλους. Σημειώθηκε πως «όλοι είστε πρωταθλητές» υπό τους ήχους του «We are the Champions».

Ήταν μια σύντομη τελετή, ενδιαφέρουσα, που δεν κούρασε, με έμφαση στην εμψύχωση των αθλητών, που έκλεισε υπό του ήχους μπιτ μουσικής, προσκαλώντας όλους σε ένα πάρτι. Ένα πάρτι που σκιάστηκε από τη συννεφιά, η οποία για πρώτη φορά χθες κάλυψε τον καυτό ήλιο, υπενθυμίζοντάς ως βρισκόμαστε στο Λονδίνο.