Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Διάσκεψη τύπου, ενόψει του αυριανού επαναληπτικού αγώνα με τη Λεβάντια, στο πλαίσιο του β’ προκριματικού γύρου, παραχώρησε το απόγευμα ο προπονητής της Ανόρθωσης Ρόνι Λέβι.


Πώς βλέπετε το παιχνίδι μετά το 3-1 του πρώτου αγώνα;


«Δεν πιστεύω ότι στο ποδόσσφαιρο υπάρχουν ευκολα παιχνίδια, έχουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα από τον πρώτο αγώνα. Τελείωσε μόνο το πρώτο ημίχρονο, πρέπει να τελειώσουμε το δεύτερο ημίχρονο στο γήπεδο μας μπροστά στον κόσμο μας. Οι Εσθονοί δεν έχουν τίποτα να χάσουν, είδαμε και στον πρώτο αγώνα ότι και μετά το 3-0 συνέχισαν να τρέχουν και να παλεύουν σαν να ήταν 0-0. Φυσικά το παιχνίδι εξαρτάται από εμάς. Όπωςείπα στους ποδοσφαιριστές μου αν έίμαστε σοβαροί θα δείξουμε την ποιότητα μας. Είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε και να περάσουμεστον επόμενο γύρο.


Τι διαφορετικό θα δούμε αύριο;


«Όπως όλοι ξέρουν κάναμε αρκετές αλλαγές στην ομάδα, κάναμε μια πολύ δυνατή προετοιμασία και επίσης είμαστε στο ξεκίνημα της περιόδου. Παίρνει χρόνο για να γίνουμε η ομάδα που θέλουμε, αλλά είμαστε στο σωστό δρόμο. Λαμβάνοντας υπόψη όσα προανέφερα έμεινα ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και την εμφάνιση και σίγουρα μια εβδομάδα μετά πρέπει να είμαστε καλύτεροι».


Είδαμε να δέχετε η ομάδα ένα γκολ από στημένη φάση που μπορούσε να αποφύγει. Αυτό δουλεύτηκε στις προπονήσεις;


«Δεν μου αρέσει να δεχόμαστε τέρματα ιδιαίτερα από στημένες φάνεις, εργαζόμαστε πολύ στις προπονήσεις αλλά το πιο σημαντικό για μένα είναι η ευθύνη που παρίρνουν οι ποδοσφαιριστές μου. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι όλοι καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα και να μη δίνουμε την ευκαιρία στοην αντίπαλο να σκοράρει από τέτοιες φάσεις».


Σε σχετική ερώτηση για τον Χρίστο Μαραγκό, ο προπονητής μας δεν θέλησε να απαντήσει τονίζοντας πως η διάσκεψη είναι για τον αγώνα.


Ερωτηθείς για τις μεταγραφές ο κ. Λέβι απάντησε: «Όπως είπα και στο ξεκίνημα φέραμε αρκετούς ποδοσφαιριστές, όλοι είναι πολύ σοβαροί και επαγγελματίες, ένα λαμπρό παράδειγμα ο Μποαβεντούρα. Έχουν εμπειρία, είναι ψηλού επιπέδου. Μαζί με τους ποδοσφαιριστές που έμειναν από πέρσι θα είμαστε πολύ δυνατοί. Θα μας πάρει λίγο χρόνο να γίνουμε ομάδα, αλλά θα είμαστε εντάξει».


Αν θέλει να σχολιάσει κάτι για τον κόσμο είπε: «Έχω ένα συναίσθημα από την πρώτη προπόνηση ότι λαμβάνω κάτι πολύ θετικό από τον κόσμο μας φέτος. Όλοι γνωρίζουν τη δύναμη του και πόσο μπορεί να μας βοηθήσει. Αν είμαστε εντάξει θα μας υποστηρίξουν. Θα μας δώσουν αρκετή δύναμη, τους χρειαζόμαστε και θα κάνουμε το παν για να τους ευχαριστήσουμε».


Από πλευράς ποδοσφαιριστών στη διάσκεψη ήταν ο εκ των αρχηγών Γουίλιαμ Μποαβεντούρα.


«Είναι ακόμα 90 λεπτά παιχνιδιού, το ποδόσφαιρο κάποιες φορές μας επιφυλάσσει εκπλήξεις και σίγουρα δεν θέλουμε να είμαστε μια απο αυτές. Προσδοκούμε να πάρουμε το αποτέλεσμα που θα μας δώσει την πρόκριση και θα παρουσιάσουμε τους εαυτούς μας στο καλύτερο βαθμό για να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας».


Τι έχει να πει για τη δεύτερη του θητεία στην Ανόρθωση. «Είμαι πολύ χαρούμενος, ήξερα ότι μια μερα θα γυρνούσα πίσω. Η Ανόρθωση δεν ήταν η πρώτη ομάδα που αγωνίστηκα, αλλά την αγάπησα περισσότερο και αυτή θα είναι η τελευταία μου ομάδα».


Από τις μεγάλες εμπειρίες που έχει στην Ευρώπη ρωτήθηκε αν έχει την προοπτική η Ανόρθωση να φτάσει μέχρι τους ομίλους.


«Ναι φυσικά το πιστεύω. Όταν πιστεύεις σε αυτό που κάνεις, τότε θα το πετύχεις».