Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όσα είπε στην κάμερα του ΡΙΚ μετά την σημερινή ήττα της Εθνική μας με 2-0 από το Βέλγιο ο προπονητής της Εθνικής μας, Ραν Μπεν Σιμόν.

Αναλυτικά όσα είπε:

 «Μπορούμε να κρατήσουμε κάποια θετικά στοιχεία. Μιλήσαμε στο ημίχρονο, θέλαμε να βγούμε πιο γενναίοι. Θεωρώ πως κάναμε μια πολύ καλή προσπάθεια. Όλοι οι παίκτες που αγωνίστηκαν έδωσαν το 100% και είμαι ευχαριστημένος. Αυτό μας στοίχησε, ίσως αν μπαίναμε πιο επιθετικά στο παιχνίδι να μπορούσαμε…Στο πρώτο ημίχρονο δείξαμε λίγο περισσότερο σεβασμό..."Ο κόσμος έπαιξε σημαντικό ρόλο και τον ευχαριστούμε που ήταν δίπλα μας».

Η υπόσχεση του για τους νεαρούς ποδοσφαιριστές: «Έχω πολλή εκτίμηση για τη νέα γενιά. Θα δείτε κι άλλους, θα γίνεται ανανέωση, γίνεται προσπάθεια από την Ομοσπονδία. Δεν είναι θέμα ηλικίας, αλλά και νοοτροπίας».

Για τα επόμενα παιχνίδια: «δεν αλλάζουμε τίποτα όσον αφορά τους στόχους μας. Όλοι οι παίκτες έρχονται με καλή διάθεση και θα κυνηγήσουμε τα θετικά αποτελέσματα».