Ανεβάζοντας φωτογραφίες στην σελίδα της, η ΚΟΠ ευχαριστεί τον κόσμο για την στήριξη τον χθεσινό αγώνα με τον Σαν Μαρίνο στο ΓΣΠ και εκφράζει την προσδοκία παρουσίας του και στον αγώνα με το Βέλγιο.
Σας ευχαριστούμε για την στήριξη! Σας ευχαριστούμε που στηρίζεται την Ομάδα που μας Ενώνει!
Σας περιμένουμε και την Κυριακή με το Βέλγιο!