Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με τον Ατράντε παρόντα προπονηθηκε η Ομόνοια για πρωτη φορά μετά την επιστροφή της από την Πολωνία. Η ενημερωση από το γραφείο τύπου αναφέρει:"Την πρώτη της προπόνηση επί Κυπριακού εδάφους, μετά την επιστροφή της από την Πολωνία, πραγματοποίησε σήμερα το απόγευμα η ομάδα μας. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις φυσικής κατάστασης και τακτικής, ενώ στη συνέχεια έγινε δίτερμα στο μισό γήπεδο.Το κανονικό πρόγραμμα ακολούθησαν όλοι οι ποδοσφαιριστές, πλην του Γιώργου Εφραίμ που γυμνάστηκε ατομικά.Ο Ζοάο Πάολο Αντράντε (φώτο) προπονήθηκε για πρώτη φορά με τους συμπαίκτες του, αφού τις προηγούμενες μέρες ακολουθούσε πρόγραμμα εκγύμνασης υπό τις οδηγίες του βοηθού γυμναστή, Ονησίφορου Ονησιφόρου. Ο Πορτογάλος αμυντικός ακολούθησε μεγάλο μέρος του κανονικού προγράμματος και στη συνέχεια προπονήθηκε ατομικά, με στόχο να βελτιώσει τα επίπεδα φυσικής του κατάστασης.Αύριο η ομάδα μας θα δώσει φιλικό παιχνίδι κόντρα στη Δόξα Κατωκοπιάς, στο Γ.Σ.Π., το οποίο θα ξεκινήσει στις 19:00".