Ορισμένοι από τους ξένους που ήρθαν φέτος στην Ομόνοια πιθανόν να εκπλαγούν αύριο στο ΓΣΠ όταν θα δουν πόσος κόσμος θα έχει πάει να παρακολουθήσει ένα απλό φιλικό παιχνίδι. Είναι τα αποκαλυπτήρια της φετινής ομάδας των πρασίνων και όσοι οπαδοί δεν βρίσκονται σε διακοπές θα πα4ρακολουθήσουν για πρώτη φορά την ομάδα και τα νέα αποκτηματα.
Τα μηνυματα από την Πολωνία ήταν πολύ ευχάριστα για τον κόσμο της Ομόνοιας που θέλει ιδίοις όμμασοι να διαπιστώσει κατά πόσνξ είναι τόσο καλοί παίκτες οι νεοαποκτηθέντες και κατά πόσον έχουν "δέσει" με τους παλιούς.
Την ίδια ώρα ο Νεόφυτος Λάρκου και το επιτελείο του συλλέγουν τις πρώτες πληροφορίες για τον πρώτο φετινό αντιπαλο της Ομόνοιας στο Γιουροπα Λιγκ. Το άκουσσμα της ομάδας του Ερυθρού Αστέρα Βελιγραδίου μάλλον ικανοποίηση και αισιοδοξία προκάλεσε, καθώς δεν περνά και τις καλύτερες του μέρες στη Σερβία και είναι εμφανώς αποδυναμωμένος σε σχέση με το παρελθόν.
Βεβαια δεν παύει από το να είναι μία ιστορική ομάδα, με πολλές εμπειρίες στην Ευρώπη, η οποία αν δεν προσεχθεί ιδιαίτερα, είναι βέβαιο ότι θα κάνει τη ζημιά.