Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Στην Κύπρο βρίσκεται η αποστολή της Ομόνοιας από τις πρώτες πρωινές ώρες, αφού έχει ολοκληρωθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας στην Πολωνία. Ο Νεόφυτος Λάρκου, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του σωματείου για τις εντυπώσεις του όσο αφορά την αγωνιστική εικόνα της ομάδας κατά την περίοδο της προετοιμασίας, τονίζοντας πως η διάθεση που έδειξαν οι ποδοσφαιριστές, αποτελεί καλό σημάδι για τη συνέχεια. Ακόμη, σχολίασε τόσο το «δέσιμο» ανάμεσα σε παλιούς και νέους παίκτες, όσο και το γεγονός ότι δεν έχουν προκύψει τραυματισμοί. Επίσης, επεσήμανε ποιο χαρακτήρα θα έχουν τα επόμενα δύο φιλικά που θα δώσει η ομάδα μας στο Γ.Σ.Π., κόντρα σε Δόξα και Βίλεμ.

 
Τι σας άφησε το τελευταίο φιλικό επί Πολωνικού εδάφους;
«Ήταν το τελευταίο μας φιλικό επί Πολωνικού εδάφους, το οποίο ήταν διαφορετικό από τα προηγούμενα, καθώς αντιμετωπίσαμε δύο ομάδες, σε 45λεπτα παιχνίδια. Όμως, από τη στιγμή που η προσοχή ήταν στη δική μας ομάδα, δεν μας επηρέασε το γεγονός. Είχαμε καλή νοοτροπία και συγκέντρωση για να κερδίσουμε τα παιχνίδια, παρά το γεγονός ότι είχαμε μία ταλαίπωρη μέρα».
 
Αυτό που φάνηκε μέσα από την προετοιμασία στην Πολωνία, είναι το γεγονός ότι έχει δημιουργηθεί οικογενειακό κλίμα στην ομάδα.
«Είχαμε θέσει από το ξεκίνημα της προετοιμασίας σαν στόχο το «δέσιμο» της ομάδας, τόσο ανάμεσα στους νέους παίκτες με τους παλιούς, όσο και γενικότερα στη φιλοσοφία της ομάδας μας. Σ’ αυτόν τον τομέα έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και αυτό οφείλεται κυρίως στους παλιούς παίκτες, οι οποίοι έδωσαν ό,τι βοήθεια και υποστήριξη χρειαζόταν στους καινούργιους. Αυτό είναι κάτι που με ικανοποιεί ιδιαίτερα».
 
Επίσης σημαντικό είναι το γεγονός ότι η ομάδα δεν είχε τραυματισμούς.
«Ο δεύτερος στόχος ήταν να αποφύγουμε τους τραυματισμούς στην προετοιμασία, τουλάχιστο όσο αφορά την προπόνηση, διότι ένας τραυματισμός μπορεί να προκύψει και από το παιχνίδι. Ευτυχώς, ούτε το ένα είχαμε, ούτε το άλλο. «Κουβαλούμε» ωστόσο τους περσινούς τραυματισμούς και αυτό είναι κάτι που μας απασχολεί. Ωστόσο, δύο βασικοί μας στόχοι, δηλαδή το «δέσιμο» της ομάδας και η αποφυγή τραυματισμών, επιτεύχθηκαν στο 100%».
 
Όσο αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, σε τι επίπεδο είναι η ομάδα;
«Αγωνιστικά, έχουμε βγάλει τα συμπεράσματά μας. Υπάρχουν πράγματα που θα πρέπει να κρατήσουμε σαν θετικά και ασφαλώς να προσπαθήσουμε να τα βελτιώσουμε περαιτέρω. Ωστόσο, υπάρχουν και αυτά τα οποία θα πρέπει να διαφοροποιήσουμε λίγο, ούτως ώστε να βρεθούμε σε ακόμη καλύτερο επίπεδο. Με ικανοποιεί πλήρως η διάθεση που έδειξαν οι παίκτες, ατομικά και ομαδικά, ειδικά σε παιχνίδια που έγιναν κάτω από δύσκολες συνθήκες. Αυτό είναι ένα καλό σημάδι και θα πρέπει να το κρατήσουμε».
 
Τι να περιμένουμε μέσα από τα επόμενα δύο φιλικά;
«Στο πρώτο φιλικό με τη Δόξα θα κάνουμε ότι ακριβώς κάναμε και στο πρώτο μας φιλικό επί Πολωνικού εδάφους. Δηλαδή, θα προσπαθήσουμε, κυρίως, να εντάξουμε την ομάδα σε νέες κλιματολογικές συνθήκες, καθώς από τους 15-16 βαθμούς με βροχερό καιρό, θα πάμε στους 40 βαθμούς με υγρασία. Ήταν καλή ιδέα να βάλουμε άλλο ένα φιλικό, πέραν από αυτό κόντρα στη Βίλεμ. Όσο αφορά το παιχνίδι της ερχόμενης Παρασκευής, κατά ένα μεγάλο ποσοστό θα είναι πρόβα τζενεράλε ενόψει των Ευρωπαϊκών μας υποχρεώσεων, χωρίς φυσικά να σημαίνει ότι η ενδεκάδα που θα ξεκινήσει, θα είναι αυτή που θα παίξει στην Ευρώπη».
 
Από: www.omonoia.com.cy