Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το αίτημα της Ανόρθωσης για αναβολή της 22ης αγωνιστικής δεν έγινε δεκτό από την πλειοψηφία της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΚΟΠ. Τα μέλη ψήφισαν μέσω διαδυκτίου και όχι σε συνεδρίαση στην ΚΟΠ. Με αυτή την εξέλιξη θα πραγματοποιηθούν κανονικά όλοι οι αγώνες του Σαββατοκύριακου ανεξάρτητα αν θα εκκρεμεί η εκδίκαση της έφεσης από πλευράς Ανόρθωσης για την υπόθεση Ουζόχο.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής και αναμένουμε μέσα στις επόμενες ώρες επίσημη τοποθέτηση...

Νωρίτερα:Ψηφοφορία για αναβολή της 22ης αγωνιστικής!