Έξω από το «Αντώνης Παπαδόπουλος» μαζεύτηκαν αρκετοί φίλοι της Ανόρθωσης, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν με συνθήματα εναντίον της ΚΟΠ και του Απόλλωνα, εκφράζοντας την δυσαρέσκεια τους για τα όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα με την υπόθεση Ουζόχο.
Έξω από το «Αντώνης Παπαδόπουλος» μαζεύτηκαν αρκετοί φίλοι της Ανόρθωσης, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν με συνθήματα εναντίον της ΚΟΠ και του Απόλλωνα, εκφράζοντας την δυσαρέσκεια τους για τα όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα με την υπόθεση Ουζόχο.