Στην τελευταία ημέρα της Ομόνοιας στην Πολωνία, οι πράσινοι τελικά, έδωσαν δύο φιλικούς αγώνες διάρκειας 45λεπτών ο καθένας. Η ομάδα του Νεόφυτου Λάρκου νίκησε με 2-0 τη Σάβιτσα και 1-0 την Κορόνα. Ο Φρέντι άνοιξε το σκορ στο πρώτο παιχνίδι, ύστερα από πάσα πάρε βάλε του Χριστοφή, ενώ στο 2-0 οι ρόλοι αντιστράφηκαν με τον Φρέντι να δίνει έτοιμο τέρμα στον Κύπριο διεθνή. Στο φιλικό με την Κορόνα, ο Χριστοφή σκόραρε και πάλι, αυτή τη φορά με εκτέλεση φάουλ.
Ο Νεόφυτος Λάρκου χρησιμοποίησε τους Λεόνι, Σπούνγκιν, Ντανιέλσον, Παβίτσεβιτς, Σκαραμοτσίνο, Σοάρες, Ασίς, Λεάντρο, Χριστοφή, Μπουαζά και Φρέντι στο πρώτο φιλικό, ενδεκάδα την οποία διατήρησε και για τα πρώτα 15 λεπτά του δεύτερου αγώνα, δείχνοντας έτσι τις προθέσεις του, ως προς το αρχικό σχήμα, ενόψει του πρώτου επίσημου παιχνιδιού.
Πολύ καλή ήταν η παρουσία του Μπουαζά, καθώς ο Αλγερινός με τη ταχύτητά του ταλαιπώρησε πολλές φορές τις αντίπαλες άμυνες.
Αξίζει να σημειωθεί, πως οι Σερφά, Αλαμπί και Οζ Ράλι, δεν αγωνίστηκαν καθόλου, γεγονός που φανερώνει πως οι τρεις τους είναι εκτός πλάνων.