Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στην πρώτη του δημοσιογραφική διάσκεψη για τη νέα σεζόν ο τεχνικός του ΑΠΟΕΛ αναφέρθηκε στην προσπάθεια που θα κάνει η ομάδα του αύριο, μίλησε επίσης για τον τρόπο με τον οποίο προετοιμάζεται η ομάδα ενόψει της νέας περιόδου και τον προγραμματισμό ενώ αναφέρθηκε και στους διαχρονικούς στόχους που θέτει κάθε χρόνο το ΑΠΟΕΛ.

Για το ξεκίνημα της σεζόν: «Είναι ξεκίνημα μια νέας χρονιάς και όλοι μας έχουμε άγχος. Πέρσι ήταν σημαντικό για τα οικονομικά του συλλόγου, να πρόκριθούμε στους ομίλους για διάφορους λόγους. Στη φετινή χρονιά έχουμε τις ίδιες προσδοκίες, με τη μόνη διαφορά ότι θα αγωνιστούμε στο Γιουρόπα Λιγκ. Δεν υπάρχει θέμα υποτίμησης, απλά μια μικρή αγωνία για το πρώτο παιχνίδι και πως θα παρουσιαστούμε». 

Για τις πολλές αλλαγές: «Είμαστε στο ξεκίνημα με ένα μήνα προετοιμασία και τέσσερα φιλικά. Τα προηγούμενα χρόνια ήταν διαφορετικά τα δεδομένα αφού αγωνίζονταν κυρίως στα πρώτα παιχνίδια παίκτες που ήταν από την προηγούμενη περίοδο. Φέτος είχαμε αλλαγές ειδικά στην άμυνα, όπου έχουμε αρκετά νέα πρόσωπα. Δεν με ανησυχεί αυτό όμως είναι κάτι διαφορετικό από τα προηγούμενα χρόνια. Για να μπορεί να έχει μια καλή λειτουργία χρειάζεται λίγος χρόνος. Εμείς δεν έχουμε. Οι ποδοσφαιριστές που θα αγωνιστούν είμαι σίγουρος ότι θα ανταποκριθούν. Αν δούμε λίγο αντικειμενικά τα πράγματα, έχουν φύγει αρκετοί ποδοσφαιριστές. Είχαμε μια απόλυτα πετυχημένη χρονιά πέρσι, ίσως η πιο πετυχημένη για διάφορους λόγους». 

Για την ομάδα της νέας χρονιάς: «Στόχος είναι να δημιουργήσουμε μια ομάδα που θα μπορεί να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε πέρσι. Μέχρι τώρα κάναμε έξι μεταγραφές παικτών. Σκοπεύουμε να κάνουμε άλλες δύο για να είναι συμπληρωμένο το ρόστερ της ομάδας. Είναι αρκετές αλλαγές για μας, μια ομάδα που αλλάζει λίγους παίκτες κάθε χρόνο. Στόχος είναι να δημιουργήσουμε μια ανταγωνιστική ομάδα που θα ανταποκριθεί σε Κύπρο και Ευρώπη. Μπορεί να αλλάζουν πρόσωπα όχι όμως οι στόχοι. Η δουλειά παραμένει η ίδια. Εχουμε πίστη και όταν αγαπάς αυτό που κάνεις τα αποτελέσματα είναι διαφορετικά». 

Για την Σένιτσα: «Τα προηγούμενα χρόνια αντιμετωπίζαμε αντιπάλους που δεν ήταν δύσκολοι, όμως τώρα έχουμε απέναντι μας μια ομάδα που είναι συνεχώς κοντά στην κορυφή του σλοβάκικου πρωταθλήματος. Σίγουρα, δεν είναι εύκολος αντίπαλος, όμως έχουμε πλεονέκτημα λόγω εμπειρίας. Είμαστε πιο δυνατή ομάδα, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα όταν έχει να δώσεις δύο παιχνίδια στην αρχή της σεζόν. Είναι σοβαρός αντίπαλος και για να προκριθούμε πρέπει να κάνουμε δύο καλά παιχνίδια. Μπορεί να μην έχει εμπειρίες, όμως πρέπει να έχουμε σεβασμό σε τέτοιες ομάδες. Πέρσι θυμάστε με πόσες δυσκολίες προκριθήκαμε στην επόμενη φάση».

Για το αν είναι φαβορί το ΑΠΟΕΛ: «Είναι λογικό να είμαστε φαβορί, λόγω της εμπειρίας και ποιότητας. Όμως και εμείς σε πολλά παιχνίδια δεν ήμασταν φαβορί στην Ευρώπη και κάναμε μεγάλα πράγματα. Ο τίτλος του φαβορί δεν λέει τίποτα και αυτό μας διδάσκει πως τίποτα στο ποδόσφαιρο δεν λέει τίποτα. Είναι σημαντικό στα δύο παιχνίδια να έχουμε πολύ καλή απόδοση. Από τις προηγούμενες σεζόν προκριθήκαμε όταν είχαμε κάνει δύο καλά παιχνίδια».

Για τις επόμενες μετεγγραφές και τον Μπούντιμιρ: «Θα πάρουμε έναν αμυντικό και ένα μέσο. Πιστεύω ότι ο Μπούντιμιρ σαν ποδοσφαιριστής έχει στοιχεία που μπορεί να εξελιχθεί σε καλό σέντερ φορ. Eχει στοιχεία που μου αρέσουν εμένα. Και εμείς σαν ομάδα πρέπει να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάτι στον τρόπο παιχνιδιού μας, που μέχρι στιγμής. Ναι μεν ήταν πετυχημένο, όμως πρέπει να βάλουμε διαφορετικούς τρόπους παιχνιδιού και εγώ σαν προπονητές να έχω επιλογές».

Για την επιλογή αριστερού μπακ: «Οι Αλεξάνδρου και Ηλία μπορούν να ανταποκριθούν. Αν έχουμε δύο Κύπριους ποδοσφαιριστές, αμφιβάλετε αν μπορούν να ανταποκριθούν. Δεν φοβάμαι τους παίκτες του και τα δύο παιδιά έδειξαν πως μπορούν να τα πάνε πολύ καλά. Eχουμε μια θέση για το κέντρο της άμυνας και θα την καλύψουμε. Πιστεύω πολύ στους παίχτες μου, στον Αλεξάνδρου, στον Ηλία, στον Σέρτζιο και τον Σολωμού. Η περεταίρω ενίσχυση δεν έχει σχέση με την πίστη μου προς αυτούς, αλλά να έχω περισσότερες επιλογές και λόγω της απουσίας του Ολιβέιρα».

Για τον Μπόρδα: «Είναι κρίμα και άδικο για να κρίνουμε κάποιους παίχτες. Όταν εδώ ερχόταν παίχτες εδώ, δεν ήταν αστέρια, έγιναν αστέρια εδώ στον ΑΠΟΕΛ. Δεν θα στηρίξουμε τον Μπόρδα επειδή έρχεται από Β΄ κατηγορία Ισπανίας; Τα αστέρια μας πήραν στα αστέρια; Ή έρχονταν εργάτες που μας οδήγησαν εκεί, μέσα από τη σκληρή δουλειά. Ο κάθε παίχτης χρειάζεται χρόνο και στήριξη. Εκτός αν θεωρούμε λόγω της παρουσίας μας στους «8» πως είμαστε η καλύτερη ομάδα της Ευρώπης, τότε θα πρέπει να αγοράσουμε παίκτες από την Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ που δεν ήταν στους 8».