Να είναι όσο πιο μακρύ το ταξίδι στην Ευρώπη ευχήθηκε ο πρόεδρος της Ανόρθωσης Σάββας Κάκος λίγο πριν την αναχώρηση της αποστολης για το Ταλίν της Εσθονίας.
Δηλώεις έκανε και ο Βίνσεντ Λαμπάν.
Γράφει ο απεσταλμένος της ΕΑΚ Χριστος Ελληνας
Προσγειωμένος παρουσιάστηκε ο Βίνσεντ Λαμπάν στις δηλώσεις του, πριν από την αναχώρηση της ομάδας για το Ταλίν. Ο Γάλλος μέσος, είπε χαρακτηριστικά για τα ακόλουθα:
* Για τις υποχρεώσεις της ομάδας, οι οποίες ξεκινούν φέτος από το Ταλίν: «Ξεκινούμε το πρώτο παιχνίδι εκτός έδρας. Στην Ευρώπη δεν υπάρχουν εύκολα ματς, πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Είμαστε όμως έτοιμοι για αυτό. Εργαζόμασταν για αυτό περισσότερο από ένα μήνα και πάμε σε αυτό το παιχνίδι πολύ σοβαρά».
* Για το γεγονός πως η Λεβάντια έχει κάποια ματς στα πόδια της, σε αντίθεση με την «Κυρία» που μόλις τώρα ξεκινά: «Έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα γιατί έχουν επίσημα ματς στα πόδια τους, όμως όπως είπα έχουμε ήδη ξεκινήσει εδώ κι ένα μήνα την προετοιμασία και είμαστε έτοιμοι».
* Αν πιστεύει πως η πρόκριση θα κριθεί στον επαναληπτικό αγώνα του «Αντώνης Παπαδόπουλος»: «Είναι δύο παιχνίδια, το πρώτο ημίχρονο θα παιχτεί εκτός έδρας και πρέπει να το λάβουμε σοβαρά υπόψη αφού παίζουν ρόλο οι λεπτομέρειες. Θα προσπαθήσουμε φυσικά για το καλύτερο και να κάνουμε το δεύτερο παιχνίδι ευκολότερο στο «Αντώνης Παπαδόπουλός»
«Ελπίζουμε να είναι μακρύ ταξίδι»
Δηλώσεις έκανε στα ΜΜΕ και ο πρόεδρος της Ανόρθωσης, Σάββας Κάκος, ο οποίος παρουσιάστηκε αισιόδοξος για την πορεία της ομάδας στην Ευρώπη, αναφέροντας μάλιστα πως στόχος ξεκάθαρα είναι η είσοδος στους ομίλους της διοργάνωσης. Παράλληλα, τοποθετήθηκε και στα μεταγραφικά ζητήματα του συλλόγου. Αναλυτικά, ο κ. Κάκος είπε για:
* Το πρώτο ματς για τη σεζόν: «Εύχομαι να ανοίξει ο δρόμος και να ανοίξει καλά για όλες τις ομάδες. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες αλλά και στη δική μου ομάδα. Ελπίζουμε να είναι μακρύ το ταξίδι φέτος. Πιστεύω ότι είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι και πως με τη βοήθεια του Θεού όλα θα πάνε καλά».
* Αν ο στόχος της ομίλοι: «Αλλοίμονο αν δεν ήταν! Η Ανόρθωση είναι μια μεγάλη ομάδα και πάντα οι στόχοι της είναι ψηλοί. Ελπίζουμε πως φέτος θα ζήσουμε τις παλιές, μεγάλες στιγμές που ζούσαμε στο παρελθόν στην Ευρώπη. Μακάρι να μας βοηθήσει ο Θεός κι εμείς τους εαυτούς μας φυσικά. Κάναμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να φτιάξουμε μια πολύ καλή ομάδα. Πιστεύω στα παιδιά, έχουμε μια πάρα πολύ καλή ομάδα και ελπίζω πως όλα θα πάνε καλά και πως θα είναι ένα μακρύ ταξίδι».
* Για την υπόθεση Ζούλα: «Είμαστε πάρα πολύ κοντά στο να κλείσει η υπόθεση του Ζούλα και βλέπουμε αν προκύψει κάτι καλό. Αν δεν προκύψει τότε θα δούμε πώς θα προχωρήσουμε».
* Για το θέμα που προέκυψε με τον Κόμαν: «Έχουμε δύο πολύ καλούς τερματοφύλακες. Ξέρετε ότι η Ανόρθωση δεν παρακαλεί κανένα ποδοσφαιριστή. Θέλει τους δικούς της κανόνες σε κάθε μεταγραφή. Προτάθηκε ο Κόμαν, είχαμε συζητήσει μαζί του, είχαμε βάλει τους δικούς μας όρους και από τη στιγμή που οι δικοί μας όροι δεν έγιναν αποδεκτοί, δεν μπορούμε καν να συζητούμε. Άρα για μας δεν υπήρχε θέμα να συζητούσαμε με τον κ. Κόμαν ή με κανένα άλλο κ. Κόμαν από τη στιγμή που δεν ήταν με τους δικούς μας όρους. Δεν ανησυχούμε καθόλου, έχουμε καλούς τερματοφύλακες, έχουμε καλή ομάδα και καλή τύχη στον κ. Κόμαν όπου κι αν πάει. Όπως είπε κι ο κ. Λέβι στην πρώτη του συνέντευξη για τη νέα σεζόν, οι ποδοσφαιριστές πρέπει να παρακαλάνε να έρθουν στην Ανόρθωση κι όχι η ομάδα τους ποδοσφαιριστές.
* Τέλος, για σχολιάζοντας κάποιες πληροφορίες πως η ομάδα κινείται για την απόκτηση ακόμη ενός επιθετικού, ο κ. Κάκος διέψευσε κατηγορηματικά, αναφέροντας πως η ομάδα είναι πολύ γεμάτη μεσοεπιθετικά. Επίσης, δήλωσε πως γνωρίζει τις προθέσεις του κ. Λέβι και ξέρει πως ο προπονητής της ομάδας του δεν θέλει κάτι τέτοιο. Υπενθύμισε επίσης πως στόχος είναι να αποκτηθούν νεαρά παιδιά για να κτιστεί και η ομάδα για το μέλλον».
Στο μεταξύ πριν από λίγο η διοίκηση της Κυρίας ανακοίνωσε την απόκτηση του 32χρονου επιθετικού Εμίλ Ζούλα
Η Ανακοίνωση: ''Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του Ρουμάνου επιθετικού Emil Gabriel Jula, υπό τη μορφή δανεισμού από τη Γερμανική Ντούισμπουργκ.
Ο ποδοσφαιριστής που είναι 32 χρονών (03/01/1980) αγωνίστηκε στο παρελθόν με τις ομάδες της Κλουζ και Οτελουλ Γκαλάτι στη Ρουμανία, ενώ στη Γερμανία αγωνίστηκε με επιτυχία στις Κότμπους και Ντούισμπουργκ.
Τις τελευταίες εβδομάδες ο ποδοσφαιριστής συμμετείχε κανονικά στην προετοιμασία της προηγούμενης του ομάδας, συμμετέχοντας παράλληλα και σε φιλικά παιχνίδια και με την επιστροφή της ομάδας μας από το Ταλλίν θα τεθεί άμεσα στη διάθεση της τεχνικής μας ηγεσίας.
Καλωσορίζουμε τον πανύψηλο επιθετικό στην πιο ιστορική ομάδα της Κύπρου και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία.''