Δείτε όσα λέχθηκαν στην διάσκεψη τύπου απο τον Ντούσαν Κέρκεζ και τον Ιβάν Μαρίνοφ,,,
Ντούσαν Κέρκεζ:
«Ευχαριστώ τον αντίπαλο προπονητή για τα καλά του λόγια. Ξέροντας το αποτέλεσμα πέρυσι με την Αγία Νάπα ήμασταν πολύ σοβαροί.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την απόδοση των ποδοσφαιριστών μου. Ήταν ένα επαγγελματικό ματς. Έχουμε ένα μεγάλο ματς με την ΑΕΚ. Καλή συνέχεια στο ΘΟΪ, ευχαριστώ και τον κόσμο που ήρθε στο γήπεδο»
Ιβάν Μαρίνοφ:
«Συγχαρητήρια στην ΑΕΛ. Μια ομάδα που βλέπουμε πόσο ποιοτική ομάδα είναι. Είναι μια πανάξια νίκη. Ήρθαμε με αρκετές αλλαγές στη Λεμεσό. Βάλαμε νεαρούς στο ματς. Είχαμε τραυματισμούς. Αυτό που σκεφτόμαστε είναι το επόμενο παιχνίδι. Είναι φανερό ποιος πήρε την πρόκριση. Εμείς θα δούμε τι κάναμε λάθος σήμερα».