Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εγγράφηκαν κανονικά στο δυναμικό της Ομόνοιας οι δύο Ελλαδίτες. Όπως ενημέρωσε η ΚΟΠ, έχουν παραληφθεί τα πιστοποιητικά των Μαυρία και Κολοβού οι οποίοι ανακοινώθηκαν προ ημερών από το τριφύλλι.

Η ενημέρωση από την Ομοσπονδία: 

*Μετά από αίτημα της Ομόνοιας Λευκωσίας ζητήθηκαν από την Ομοσπονδία της Σκοτίας το πιστοποιητικό για το Χαράλαμπο Μαυρία (21.02.1994) και από την Ομοσπονδία του Βελγίου το πιστοποιητικό για το Δημήτριο Κολοβό (27.04.1993).

Παραλήφθηκαν τα πιστοποιητικά και οι ποδοσφαιριστές εντάχθηκαν στο δυναμικό της ομάδας.