Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η Ομόνοια βρίσκεται αυτή την περίοδο στην Πολωνία και πραγματοποιεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της. Με την επιστροφή της ομάδας, θα πρέπει να γίνουν ορισμένα φιλικά επί Κυπριακού εδάφους για το τελικό μοντάρισμα.

Οι πράσινοι, ανακοίνωσαν πως στις 22 Ιουλίου, θα αναμετρηθούν φιλικά με τη Δόξα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Με την επιστροφή της ομάδας μας στην Κύπρο, έχει διευθετηθεί φιλική αναμέτρηση κόντρα στην Δόξα Κατωκοπιάς. Το παιχνίδι θα διεξαχθεί την Κυριακή, 22 Ιουλίου, στο στάδιο Γ.Σ.Π. και θα ξεκινήσει στις 19:00. Σχετική επιστολή για έγκριση έχει ήδη σταλεί στην ΚΟΠ».