Εντός της ημέρας αναμένεται ότι θα επιστρέψει στο προπονητικό κέντρο του ξενοδοχείου «Remes» ο Γιώργος Εφραίμ, ο οποίος βρέθηκε τις προηγούμενες μέρες σε ιατρικό κέντρο στο Μόναχο. Εκεί υποβλήθηκε σε ιατρικές εξετάσεις, οι οποίες έδειξαν ότι η κατάστασή του έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση.
Ο διεθνής μεσοεπιθετικός ακολούθησε ειδική θεραπευτική αγωγή στο Μόναχο και με την επιστροφή του στην Οπαλένιτσα, θα εφαρμόσει για κάποιες μέρες ατομικό πρόγραμμα και στη συνέχεια θα ενταχθεί στους κανονικούς ρυθμούς προπόνησης.