Ικανοποιημένος από το δεύτερο φιλικό της Ομόνοιας με αντίπαλο τη Βίσλα Κρακοβίας (νίκησαν με 1-0 οι πράσινοι), εμφανίστηκε ο Νεόφυτος Λάρκου με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου.
Αναλυτικά οι τοποθετήσεις του Νεόφυτου Λάρκου:
Ποιες οι εντυπώσεις από το φιλικό παιχνίδι με τη Βίσλα;
«Ήταν ένα ακόμη παιχνίδι προετοιμασίας και το τελευταίο πράγμα που έχει σημασία είναι το αποτέλεσμα. Είδαμε κάτι διαφορετικό, σε σχέση με το πρώτο μας παιχνίδι. Σε κάθε περίπτωση, δεν υπερεκτιμούμε, ούτε υποτιμούμε το τι δείχνουμε στο γήπεδο. Το ευχάριστο είναι ότι είχαν πάρα πολλή διάθεση όσοι παίκτες χρησιμοποιήθηκαν, όχι μόνο όσο αφορά την προσπάθειά τους για την ομάδα και το αποτέλεσμα, αλλά και στο ότι προσπάθησαν να εφαρμόσουν τα πράγματα που δουλεύουμε στις προπονήσεις».
Τι σας ικανοποίησε περισσότερο μέσα απ’ το συγκεκριμένο παιχνίδι;
«Δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, στο στάδιο που βρίσκεται τώρα η προετοιμασία της ομάδας μας. Όμως η διάθεση, η σοβαρότητα και η συνεχής προσπάθεια για 90 λεπτά, με όλους να παίζουν για την ομάδα, είναι τα στοιχεία που με ικανοποίησαν περισσότερο».
Ουσιαστικά μέσα από τα επόμενα φιλικά θα αρχίσει να διαμορφώνεται η φιλοσοφία της ομάδας;
«Η φιλοσοφία της ομάδας αφορά όλους τους ποδοσφαιριστές, γι’ αυτό και στις προπονήσεις δουλεύουμε με ολόκληρο το ρόστερ και όχι μόνο με αυτούς που μπορεί να θεωρηθούν βασικοί. Έχουμε μπροστά μας άλλα δύο φιλικά στην Πολωνία και δύο στην Κύπρο, πριν το πρώτο Ευρωπαϊκό μας παιχνίδι. Στόχος είναι να ετοιμάσουμε όσο το δυνατό καλύτερα την ομάδα μας, πριν τον πρώτο επίσημο αγώνα».
Ποιος είναι ο βασικός στόχος μέσα απ’ τα φιλικά που θα γίνουν;
«Όλα τα φιλικά παιχνίδια, πέραν από το πρώτο που ήταν ένταξης, έχουν ως στόχο να φέρουν σε τέτοιο επίπεδο αγωνιστικής ετοιμότητας 16-17 ποδοσφαιριστές, που να τους επιτρέψουν να ανταποκριθούν στις πρώτες μας αγωνιστικές υποχρεώσεις».