Ο πρώην ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ και νυν της Φράιμπουργκ, Ρόλαντ Σάλαϊ παραχώρησε μια συνέντευξη σε αθλητική ουγγρική ιστοσελίδα και μίλησε για την πορεία του στην Κύπρο και την Γερμανία.
Ο νεαρός Ούγγρος μεσοεπιθετικός κλήθηκε ανάμεσα σε άλλα να μιλήσει για την εμπειρία του στην Κύπρο με τους γαλαζοκίτρινους.
Αναλυτικά όσα είπε:
Για το Champions League:«Η εποχή του Champions League πέρσι ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Ήταν το πιο ψηλό επίπεδο που μπορείς να φτάσεις με μια ομάδα. Εδώ σκέφτομαι την προετοιμασία, τις λεπτομέρειες και τώρα προσπαθώ να χρησιμοποιώ τα διδάγματα που πήρα εκεί. Είμαι στη Φράιμπουργκ τώρα και δουλεύω σκληρά για να μπορέσω κάποτε να επιστρέψω στο Champions League».
Στην Κύπρο η κατάσταση είναι πιο χαλαρή;«Nαι, είναι πιο χαλαρά στην Κύπρο. Εντελώς διαφορετική κουλτούρα, άλλες αντιλήψεις, άλλοι ρυθμοί. Μιλάμε για τέσσερις, πέντε, έξι ώρες προπονήσεων στη Φράιμπουργκ, στο ΑΠΟΕΛ φτάνεις εκεί τριάντα λεπτά πριν από την προπόνηση και δύο ώρες μετά είσαι στο σπίτι. Δεν μπορείς να συγκρίνεις δύο κόσμους».
Λένε πως πήγες για διακοπές:«Ε, δεν ασχολούμαι με ηλίθια πράγματα. Λέω απλώς ότι δεν φτάσαμε τυχαία στο Champions League, ούτε παίξαμε τυχαία στο Σαντιάγο Μπερναμπέου. Αν είσαι συνεχώς στην παραλία, δεν θα παίξεις ποτέ στην Bundesliga. Δουλεύαμε σκληρά ακόμη και τις πιο ζεστές μέρες».