Πριν από λίγο τελείωσε και το δυνατό φιλικό απέναντι στην Βίσλα Κρακοβίας. Η Ομόνοια κέρδισε τη Βίσλα Κρακωβίας με 1-0 με γκολ του Αντρέ Άλβες με πέναλτι το οποίο κέρδισε ο ίδιος. Παρακολουθούμε και πλάνα από το φιλικό. Καλύτερη στο παιχνίδι η ομάδα του Νεόφυτου Λάρκου έκανε ευκαιρίες ενώ δεν απειλήθηκε σχεδόν καθόλου από του Πολωνούς. Στην αρχική εντεκάδα βρέθηκαν οι Λεόνι, Σκαραμοτσίνο, Καρυπίδης, Παβίτσεβιτς, Σπούγκιν, Σοάρες, Λεάντρο, Αγκουϊάρ, Χριστοφή, Μαργκάσα, Άλβες. Για ένα ημίχρονο αγωνίστηκε ο Λέβιτα. Μπουάζα, Σερφά και Ντανιέλσον έπαιξαν για 30 λεπτά. Ανεπίσημο ντεμπούτο έκανε ο Ασίς ο οποίος έπαιξε για 20 λεπτά ενώ τον ίδιο χρόνο πήραν οι Αβραάμ και Φρέντι. Αλαμπί και Χαραλάμπους αγωνιστήκαν για 10 λεπτά. Καλό το δείγμα για τους πράσινους οι οποίοι το Σάββατο θα παίξουν με την Ζαλγκίρις Βίλνιους θα είναι το τρίτο φιλικό στην Πολωνία.
‘’Πρασινίζει’’ ο Ζοάο Άλβες
Η Ομόνοια προχωράει όπως όλα δείχνουν στην 10η μεταγραφική της κίνηση καθώς είναι θέμα χρόνου η επίσημη ανακοίνωση της απόκτησης του 32χρονου Πορτογάλου μέσου Ζοάο Άλβες. Είχαν συμφωνήσει με τον ποδοσφαιριστή οι πράσινοι στους όρους του συμβολαίου εδώ και μερικά 24ωρα και το μόνο που απέμενε ήταν να εξασφαλίσει την ελευθέρα του από την Γκιμαράες κάτι που έγινε αργά το απόγευμα. Ο Άλβες ο οποίος απέστειλε στα γραφεία του σωματείου υπογεγραμμένο συμβόλαιο θα μεταβεί στην Πολωνία για να περάσει Από τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις και να ενταχθεί το συντομότερο με την ομάδα η οποία προετοιμάζεται στην Οπαλένιτσα.