Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με ανακοίνωση του ο ΑΠΟΕΛ καλεί τον κόσμο της ομάδας να παρευρεθεί στον αγώνα με την Αγία Νάπα για να τιμήσει τον Νεκτάριο Αλεξάνδρου. 

Αναλυτικά:

Το καλύτερο αντίο στον Αρχηγό της ομάδας, Νεκτάριο Αλεξάνδρου θα είναι με την παρουσία του κόσμου στο γήπεδο. Καλούμε τους ΑΠΟΕΛιστες να έρθουν αύριο στο γήπεδο για τον αγώνα με την Αγία Νάπα και να τον αποχαιρετίσουν όπως του αξίζει.