Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Τα είπε σε έντονο ύφος στους διαιτητές χθες βράδυ ο πρόεδρος της ΚΟΠ με αφορμή τα  τελευταία διαιτητικά λάθη

<<Ξέρετε πολύ καλά πως ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα χρειάζεται και μια αξιόπιστη και αντικειμενική διαιτησία. Αναμένω να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και να ανταποκριθείτε στη πρόκληση>>

Ήταν κάποια από αυτά που τους είπε.

Πολύ καλά τα λες πρόεδρε, ωραία τα λόγια. Όμως τί γίνεται με  τους αδύνατους πολλές φορές και επικίνδυνους διαιτητές που τους συντηρεί το σύστημα για τόσα χρόνια;

Τί απαιτήσεις έχετε από διαιτητές που γνωρίζεται πολύ καλά ότι  <<σπρώχτηκαν>> σε βάρος άλλων για να ανέβουν;

Για ποια αξιοπιστία μιλάτε όταν ακόμη και τα λάθη  κρίνονται και << τιμωρούνται>>  ανάλογα με το ποιος τα έχει κάνει;

Για ποια αξιοπιστία μιλάτε όταν οι παρατηρητές βαθμολογούν ανάλογα με το ποιος είναι ο διαιτητής;

Για ποια αξιοπιστία μιλάτε όταν γίνεται ολόκληρος πόλεμος για το  ποιος θα γίνει διεθνείς;

Για ποια αξιοπιστία μιλάτε όταν  οι  διαιτητές αισθάνονται και βλέπουν  ότι υπάρχουν <<αγαπημένα παιδιά>> που έχουν ειδικό καθεστώς;

Για ποια αξιοπιστία μιλάτε όταν <<προβληματικοί διαιτητές>> γίνονται παρατηρητές για να σώσουν και να βοηθήσουν την διαιτησία την οποία <<πλήγωναν >> για χρόνια στα γήπεδα;

Λάθη θα γίνονται,    όμως άλλο λάθη και άλλο ανικανότητα, άλλο λάθη και άλλο σκοπιμότητα. Άλλο λόγια και άλλο πράξεις.