Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE Ανακούφιση επικρατεί στην Ομόνοια, ύστερα από τις πρώτες εκτιμήσεις των ιατρών, αναφορικά με την κατάσταση του Γιώργου Εφραίμ. Ως γνωστών, ο Κύπριος διεθνής, μετέβη σε ιατρικό κέντρο στο Μόναχο προκειμένου να εξεταστεί από εξειδικευμένους ιατρούς για το πρόβλημα που τον ταλαιπωρεί. Η πρώτη εκτίμηση είναι θετική και απ’ ότι φαίνεται ο Εφραίμ θα ενσωματωθεί με την υπόλοιπη αποστολή της ομάδας στην Πολωνία, σύντομα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Ευχάριστα ήταν τα νέα από τις εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο Γιώργος Εφραίμ, σε εξειδικευμένο ιατρικό κέντρο στο Μόναχο.

Η διαπίστωση των γιατρών του ιατρικού κέντρου είναι πως η κατάσταση του ποδοσφαιριστή έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση, μετά και το εξειδικευμένο πρόγραμμα που ακολουθούσε το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Ο Γιώργος Εφραίμ ακολουθεί ειδική θεραπευτική αγωγή στο ιατρικό κέντρο του Μονάχου και τις αμέσως επόμενες μέρες θα επιστρέψει στο προπονητικό κέντρο της Οπαλένιτσα, όπου προετοιμάζεται η ομάδα μας.

Ανάλογα με τις υποδείξεις των γιατρών, θα αποφασιστεί ποιο πρόγραμμα θα ακολουθήσει ο ποδοσφαιριστής».