Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μιλώντας σε ραδιοφωνική εκπομπή του Super Sport FM, ο πρώην διαιτητής Γιαννάκης Κυπριανίδης έκανε αναφορά στον ενδεχόμενο τιμωρίας του Βασίλη Δημητρίου μετά τη διαιτησία του ΑΠΟΕΛ-Απόλλωνα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Κυπριανίδη τιμωρία θα θεωρηθεί και ότι ορίστηκε 4ος στο Ανόρθωση -Δόξα...

Αναλυτικά όσα είπε:

Για τον ορισμό του Βασίλη Δημητρίου: Τι σημαίνει ότι δεν τιμωρήθηκε ή θα τιμωρηθεί παρακάτω; «Πρέπει και η ίδια η ομοσπονδία να στείλει μηνύματα για τα φάλτσα σφυρίγματα. Πρέπει να βαθμολογούνται σωστά και να τιμωρούνται αυτοί που κάνουν τα λάθη. Κάποτε μας είπαν ότι θα τιμωρηθεί τη στιγμή που θα κρίνουν σωστή. Μπαίνουμε κι εμείς στη διαδικασία να παρακολουθούμε τους ορισμούς. Ούτε ο Λούκας Σωτηρίου δεν ορίστηκε αλλά είχε παιχνίδι στο Λίβανο. Το να παίξει σαν τέταρτος (σ.σ. στο Ανόρθωση-Δόξα) όπως έγινε είναι μια έμμεση τιμωρία. Όταν σαν ομοσπονδία το ένα το παραβλέπεις, το άλλο το παραβλέπεις τότε χάνουμε πολύ περισσότερα πράγματα. Δεν λέμε να εξοντώσουν κανέναν, είναι άνθρωποι και θα έχουν την κακή τους μέρα αλλά τουλάχιστον να δείξει η ΚΟΠ ότι έκανε».