Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο πάθος και στην μεγάλη επιθυμία των παικτών του ΑΠΟΕΛ να κερδίσουν το ντέρμπι με τον Απόλλωνα (5-1) εστίασε τις δηλώσεις του ο εκπρόσωπος τύπου των γαλαζοκιτρίνων.

Ο Νεκτάριος Πετεβίνος έδωσε απάντηση στις δηλώσεις που έκανε βωρίτερα ο Νίκος Κίρζης.

Αναλυτικά οι δηλώσεις

«Ήταν μία νίκη που δεν δίνει μόνο τρεις βαθμούς, αλλά και ψυχολογία. Παίζει ρόλο και σε περίπτωση ισοβαθμίας. Παίξαμε πάρα πολύ καλά. Δείξαμε από την αρχή πόσο πολύ το θέλαμε και νομίζω η ομάδα από το πρώτο λεπτό φαινόταν ότι θέλαμε τη νίκη περισσότερο. Κατακτήσαμε τη νίκη από πολύ νωρίς. Ακολούθως ρίξαμε τον ρυθμό μας. Ο αντίπαλος επέλεξε την τακτική σκληρών μαρκαρισμάτων. Δυστυχώς αρκετά μαρκαρίσματα ήταν πιο σκληρά για να τιμωρηθούν με κίτρινη και το ότι τελείωσε μόνο με μία κόκκινη ήταν παράξενο».

Για τα παράπονα που εκφράστηκαν από πλευράς του Απόλλωνα:

«Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Απόλλωνας δεν είναι συγκεκριμένος. Ο κ. Κίρζης και στο τέλος του πρωταθλήματος είπε κάποια πράγματα και δεν τα εξήγησε. Και στη Γενική Συνέλευση της ΚΟΠ το ίδιο και τώρα όταν τον ρωτήσατε εσείς δεν είπε κάτι συγκεκριμένο. Δεν μπορώ να μαντεύω τι λέει ο κ. Κίρζης. Αυτή το παραμύθι με την ταφόπλακα του κυπριακού ποδοσφαίρου πρέπει να απαντηθεί. Δεν είναι θέμα δικό μου να απαντήσω του Απόλλωνα για τη διαιτησία. Εμείς στο τέλος κρατήσαμε τους παίκτες μας στο γήπεδο για να μην δημιουργηθεί ένταση».