Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Εικοσιένας ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν στο χθεσινό πρώτο φιλικό της Ομόνοιας στην Πολωνία απέναντι στην Πογκόν Σιετσίν. Το ισόπαλο 1-1 δεν έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς μέλημα του Λάρκου στην αναμέτρηση ήταν να δει σε πιο βαθμό ετοιμότητας βρίσκονται οι ποδοσφαιριστές του. Βέβαια το γκολ των πρασίνων το οποίο πέτυχε ο Μαργκάσα ήρθε από καλοστημένη κομπίνα στοιχείο το οποίο έχει εντάξει για τα καλά στο παιχνίδι της ομάδας του ο τεχνικός της Ομόνοιας. Στο φιλικό δεν αγωνίστηκαν οι Αβραάμ και Εφραίμ οι οποίοι ακολουθούν ειδικό πρόγραμμα, ο Καρυπίδης ο οποίος ταλαιπωρείται από στομαχικές διαταραχές και ο Ασίς ο οποίος δεν είναι ακόμη έτοιμος.