Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} Καμία σημασία δεν έχει το τελικό αποτέλεσμα για το Νεόφυτο Λάρκου, που δηλώνει ικανοποιημένος από το πρώτο φιλικό. Όπως τονίζει σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της Ομόνοιας, ήθελε να δει δύο συγκεκριμένα πράγματα και η ομάδα τα έκανε με επιτυχία. Φυσικά έκανε και ξεκάθαρο πως σαν προπονητής της Ομόνοιας, πάντα περιμένει το καλύτερο.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Νεόφυτου Λάρκου
Ποιές εντυπώσεις άφησε το πρώτο φιλικό παιχνίδι;
«Ήταν το πρώτο φιλικό, ουσιαστικά ένταξης στο ρυθμό των αγώνων, μετά το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας. Το πρώτιστο ζητούμενο ήταν να ενταχθούμε σ’ αυτό το φιλικό χωρίς προβλήματα και χωρίς τραυματισμούς, ενώ το δεύτερο ήταν να δώσουμε χρόνο συμμετοχής σε όλους τους παίκτες που ήταν διαθέσιμοι. Νομίζω έχουμε επιτύχει και στους δύο τομείς που έχω προαναφέρει. Αυτό που έχουμε δείξει, όσο αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, δεν έχει σχέση με αυτό που ζητούμε, κάτι όμως που ήταν απόλυτα φυσιολογικό να συμβεί, τόσο λόγω των γενικών συνθηκών, όσο και των καιρικών».
Οπόταν η εικόνα της ομάδας στο πρώτο φιλικό ήταν αναμενόμενη.
«Πάντοτε προσδοκώ στο καλύτερο. Όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ήταν το πρώτο φιλικό, το οποίο είχε χαρακτήρα ένταξης και στόχο να χρησιμοποιηθούν όλοι οι ποδοσφαιριστές. Άρα δεν ψάχναμε να βρούμε ρυθμό μέσα από το παιχνίδι. Είχαμε κάποιες στιγμές οι οποίες χρίζουν σοβαρής βελτίωσης, αλλά και κάποια θέματα που εξελιχθήκαν πολύ καλά και καλύτερα σε σχέση με πέρσι. Στόχος μας είναι να είμαστε έτοιμοι τη στιγμή που πρέπει. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιεί το τεχνικό τιμ της ομάδας, αποσκοπεί στο να παρουσιαστεί έτοιμη η ομάδα εκεί που πρέπει».
Ποιος είναι ο βασικός στόχος μέσα απ’ το υπόλοιπο της προετοιμασίας;
«Τώρα θα μπούμε σε μία περίοδο που θα δουλέψουμε εξειδικευμένα, σε θέματα που αφορούν την αγωνιστική μας παρουσία. Στα επόμενα φιλικά παιχνίδια θα αρχίσουμε να ψάχνουμε τον καλύτερο σχηματισμό, με στόχο να αξιοποιήσουμε στον καλύτερο δυνατό βαθμό το υλικό που έχουμε στα χέρια μας αυτήν τη στιγμή».
Πόσο αισιόδοξος είστε για το κατά πόσο η Ομόνοια θα είναι έτοιμη στο πρώτο της Ευρωπαϊκό παιχνίδι.
«Είμαι αισιόδοξος ότι θα είμαστε έτοιμοι. Το μόνο κομμάτι που στοχεύσαμε και δυστυχώς δεν πετύχαμε, όχι όμως από δική μας ευθύνη αλλά λόγω του ότι στις μεταγραφικές περιόδους τα πράγματα δεν εξελίσσονται πάντοτε όπως τα σχεδιάσεις, ήταν να έχουμε ακόμη ένα μέσο μαζί μας, με τον ερχομό μας στην Πολωνία. Ελπίζουμε ότι οι επόμενες μέρες θα μας φέρουν κάτι».