Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ικανοποιημένος εμφανίστηκε στην διάσκεψη τύπου ο βοηθός προπονητής του Απόλλωνα Περικλής Παπαπαναγής...

Αναλυτικά όσα είπε:

- Συγχαρητήρια στους παίκτες μας. Πέρα από το τακτικό κομμάτι που ήταν εξαιρετικοί είχαν και το πνεύμα του νικητή σε ένα βαρύ αγωνιστικό χώρο. Εκτός από το τακτικό κομμάτι, δεν θα μπορούσαμε να κερδίσουμε αν οι παίκτες μας δεν κατέθεταν και ψυχή.

- Πρέπει να κάνουμε ιδιαίτερη μνεία στο ότι η ομάδα αυτή είναι υπεράνω προσώπων. Όποιος μπει μέσα ανταποκρίνεται 100% σε αυτά που θέλει η ομάδα.

- Αυτό που είναι σημαντικό επίσης είναι πως στη μέχρι τώρα πορεία της ομάδας στο Γιουρόπα Λιγκ τόσο φέτος όσο και του χρόνου απέδωσε πολύ καλό ποδόσφαιρο χωρίς να πάρει αυτό που δικαιούται. Νομίζω σήμερα αποδόθηκε μια μικρή δικαιοσύνη.

- Το είπαμε και στα αποδυτήρια πως οι εμπειρίες είναι καλές αλλά οι βαθμοί είναι καλύτεροι. Δίνω ακόμη μια φορά συγχαρητήρια στους παίκτες. Όλοι όσοι δουλεύουμε για αυτή την ομάδα πρέπει να είμαστε περήφανοι για αυτό το οικοδόμημα.

- Ευχαριστούμε τους φιλάθλους που ήρθανε με αυτές τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, ειδικά στην αρχή του αγώνα. Είναι κρίμα αυτή η ομάδα με τις ομάδες που φέρνει να μην παίζει σε γεμάτα γήπεδα. Θα είναι πολύ πιο ωραία για κάθε Απολλωνίστα και κάθε Κύπριο να ζει μια πιο έντονη ατμόσφαιρα”

Από την άλλη ο Ιντζάγκι είπε:

- Οι επιλογές που κάναμε σήμερα έγιναν για να βοηθήσουν στο παιχνίδι της Κυριακής. Δεν είχε κάποια σημασία το παιχνίδι το σημερινό και αφήσαμε παίκτες να ξεκουραστούν για μια ειδική προετοιμασία για το παιχνίδι της Κυριακής.

- Οι παίκτες που επιλέξαμε σήμερα για να παίξουν είχαν αρκετό καιρό να παίξουν κάποιο παιχνίδι όμως έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους. Το γήπεδο δεν μας βοήθησε σήμερα λόγω της κατάστασης του όμως οι παίκτες έδωσαν το 100% τους.

- Δεν έχουμε πολύ καιρό για προετοιμασία. Θα κοιμηθούμε εδώ θα επιστρέψουμε αύριο και θα έχουμε λίγο χρόνο. Έχουμε εμπιστοσύνη στα παιδιά για τον αγώνα της Κυριακής με την Κίεβο.

Έγινε σχόλιο από Κύπριο δημοσιογράφο για το γεγονός πως και για τον Απόλλωνα ακολουθεί ντέρμπι και δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία για τη Λάτσιο πως ακολουθεί ντέρμπι και θέλει να προστατέψει παίκτες… “Ο Απόλλωνας είναι μια μεγάλη ομάδα και παίζει καλό ποδόσφαιρο. Είχε πιθανότητες να κερδίσει, έπαιξε πολύ καλά και κέρδισε δίκαια”.