Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Χρειάστηκε να περιμένει μέχρι την 5η αγωνιστική της φάσης των ομίλων, όμως η Λοκομοτίβ Μόσχας τα κατάφερε και απέσπασε τους πρώτους της βαθμούς στη διοργάνωση. Με τη θερμοκρασία να δείχνει κάτω από τους -10C° οι Μοσχοβίτες επιβλήθηκαν με 2-0 της Γαλατασαράι και πλέον έχουν ελπίδες ακόμη και για την κατάκτηση της 3ης θέσης που οδηγεί στο Europa League.

Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να νικήσουν στη Γερμανία τη Σάλκε την τελευταία αγωνιστική και η Γαλατασαράι να μην πάρει τους 3 βαθμούς εντός έδρας απέναντι στην Πόρτο. Από την πλευρά τους, οι Τούρκοι απώλεσαν σήμερα τις ελπίδες τους να συνεχίσουν στους «16» της διοργάνωσης.

Οι γηπεδούχοι μπήκαν δυνατά στο παιχνίδι και ήδη στο 4ο λεπτό έφτασαν κοντά στο γκολ, αλλά το δοκάρι σταμάτησε την προσπάθεια του Σμολόφ. Στη συνέχεια το παιχνίδι ήταν αρκετά ισορροπημένο με τη Γαλατά να έχει και αυτή τις ευκαιρίες της, αλλά την Λοκομοτίβ να είναι εκείνη που βρήκε τελικά το γκολ. Στο 43' ο Φαρφάν έσπασε την μπάλα στον Κρικόβιακ, του οποίου το σουτ μέσα από τη μεγάλη περιοχή κόντραρε και κατέληξε στα δίχτυα του Μουσλέρα.

Στο δεύτερο μέρος οι Ρώσοι μπήκαν και πάλι πιο δυνατά με σκοπό να «καθαρίσουν» το παιχνίδι, κάτι που κατάφεραν. Στο 55ο λεπτό ο Σμολόφ έκανε μια όμορφη ντρίμπλα μέσα στη μεγάλη περιοχή και έβγαλε στον Ιγκνάτιεφ, που από κοντά με το μυτάκι νίκησε τον Μουσλέρα, για να γράψει το 2-0. Από εκείνο το σημείο η «τσιμπόμ» προσπάθησε να πάρει τα ηνία του παιχνιδιού, αλλά οι γηπεδούχοι διαχειρίστηκαν εύκολα το προβάδισμά τους και σε ορισμένες περιπτώσεις έφτασαν κοντά και σε τρίτο τέρμα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι μετά τη νίκη της Λοκομοτίβ, πλέον η μοναδική ομάδα που δεν έχει καταφέρει να πάρει βαθμό στους ομίλους του Champions League είναι η ΑΕΚ.

//ok.ru/videoembed/1208480828006