Ο Φανούριος Κωνσταντίνου μίλησε στον Σπορ ΦΜ και δήλωσε πώς η θέση του Απόλλωνα είναι η πλήρης κατάργηση της κάρτας φιλάθλου. Σχολίασε δηλώσεις του Νεκτάριου Πετεβίνου τονίζοντας ότι δεν είναι συνδικαλιστής και καλά κάνει να ασχοληθεί με την ομάδα του και όχι με τους υπόλοιπους.
Αναλυτικά όσα είπε ο Φανούριος Κωνσταντίνου για το θέμα της κάρτας:
«Η θέση του Απόλλωνα είναι ξεκάθαρη, θέλουμε πλήρη κατάργηση της κάρτας και δεν θα δεχθούμε τροποποίηση, . Άκουσα και τον Νεκτάριο Πετεβίνο πριν να κάνει τον συνδικαλιστή όλων των σωματείων. Δεν είναι αρμόδιος και δεν έχει δικαίωμα να κρίνει τις θέσεις του Απόλλωνα. Ο Πετεβίνος θα έπρεπε να ενδιαφερθεί και για άλλα ζητήματα, εκτός της κάρτας. Η κατρακύλα του κυπριακού ποδοσφαίρου είναι η κάρτα φιλάθλου; Ο Απόλλων έχει και παράγοντες να εκπροσωπήσουν την ομάδα. Δεν θα ανεχθούμε από κανένα να στοχοποιεί τον Απόλλωνα. Ο ΑΠΟΕΛ έχει το δικαίωμα να ζητά το καλύτερο για την ομάδα του. Ο Απόλλωνας χαράσσει πολιτική μέσω του Νίκου Κίρζη και των συνεργατών του. Θα ήμαστε παρόντες στην συνάντηση της Δευτέρας.»
Στον ίδιο σταθμό ο Νεκταριος Πετεβίνος είχε δηλώσει τα εξής:
«Η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Η μεταφορά του μητρώου είναι μια εισήγηση για αποκατάσταση της εμπιστοσύνης προς τον κόσμο. Προκάλεσε κάποια σύγχυση, μιας και τα σωματεία αυτό που προτείνουν είναι η εκτελεστική εξουσία να προχωρήσει σε αποφάσεις τομές για τον αθλητισμό. Μιλούμε για το ποδόσφαιρο αλλά υπάρχουν και τα άλλα αθλήματα. Συζητούμε για το θέμα της κάρτας, όμως πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα. Πρέπει η ΚΟΠ να αναλάβει μια πρωτοβουλία και να μην μείνουμε στα ευχόλογα. Πρέπει να ελευθερωθούν κονδύλια για αναβάθμιση των γηπέδων. Δεν γίνεται να ζητάμε συγκεκριμένες τεχνολογίες, τις οποίες δεν μπορεί να υποστηρίξει κανένα γήπεδο. Δεν γίνεται να ζητούμε τη δημιουργία εξειδικευμένων σωμάτων ασφαλείας και η απάντηση της πολιτείας να είναι οι επιτηρητές, ένας θεσμός που έχει υποβαθμιστεί και χρειάζεται ανανέωση. Χρειάζεται ξεχωριστό σώμα στην αστυνομία. Όπως ειπώθηκε και στη συνάντηση με την ΟΥΕΦΑ, η αστυνομία είναι υπεύθυνη για όσα μπαίνουν στο γήπεδο. Ειπώθηκαν πολλά για το θέμα. Το κάθε σωματείο πρέπει να αποφασίσει τι ακριβώς θέλει. Ακούσαμε και κάποιες θέσεις που δεν κατανοούμε πλήρως. Η ΑΕΚ έχει μια συγκεκριμένη άποψη και είναι υπέρ. Ο Απόλλωνας ζητά κατάργηση λόγω τεχνικών δυσκολιών και να μείνει ως έχει αφού λυθούν. Πρέπει να υπάρξει μια κοινή γραμμή. Κάποιοι λένε επίσης πως η μείωση δεν είναι πολύ μεγάλη. Αυτό όμως πρέπει να το δούμε στο τέλος του χρόνου. Δεν μπορείς να το δεις τώρα».