Οι πληροφορίες του ΑΝΤΕΝΝΑ αναφέρουν ότι υπάρχουν εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις από διάφορα σωματεία στο θέμα της κάρτας φιλάθλου.
Τα εξι που απέστειλαν την επιστολή στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και πήραν απάντηση ότι θα μπορούσε να συζητηθεί το ενδεχόμενο τα ίδια τα σωματεία να διαχειρίζονται τα μητρώα φιλάθλων, ζήτησαν μέσω πρότασης που κατέθεσε το ΑΠΟΕΛ, τα σωματεία να έχουν το δικαίωμα να διαχειρίζονται το μητρώο των δικών τους φιλάθλων.
Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι όσοι έχουν κάρτα φιλάθλου δεν θα μπουν σε διαδικασία έκδοσης αλλης.
Εντελώς αντίθετος εμφανίστηκε σε αυτή την πρόταση ο Απόλλων που ζητεί πλήρη κατάργηση της κάρτας και αν αυτή δεν μπορεί να επιτευχθεί, διατήρηση της υφιστάμενης κατάστασης.
Γνωστή η θέση της ΑΕΚ ότι πρέπει να στηριχθεί η κάρτα φιλάθλου ώστε να αποδώσει το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΚΟΠ ζήτησε συναίνεση από τα σωματεία ώστε να έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν βελτιώσεις στις επικείμενες συναντήσεις με τον Υπουργό και τον Πρόεδρο του ΚΟΑ.
Εδώ η ανακοίνωση της ΚΟΠ για τη συνέλευση