Ο Ντμίτρι Σέλουκ, κατά την προσωπική του... παράδοση, αποφάσισε προσφάτως να τραβήξει και πάλι το σκοινί στις σχέσεις του με την ΠΑΕ Ολυμπιακός. Μιλώντας στο SDNA, ο Ουκρανός ατζέντης του Γιάγια Τουρέ εξέφρασε τις απορίες του για τον ελάχιστο χρόνο συμμετοχής του Ιβοριανού και έφτασε να πει πως αν ο πελάτης του συνεχίσει να μην έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ομάδα, τότε τον Ιανουάριο ίσως πέσει στο τραπέζι ακόμη και θέμα αποχώρησής του από το Λιμάνι.
Την ίδια ώρα, όπως επίσης ο ίδιος συνηθίζει, ο Γιάγια Τουρέ κράτησε μια άκρως επαγγελματική στάση. Ο 35χρονος σούπερσταρ μια μέρα πριν τη συνέντευξη του Σέλουκ είχε κάνει ενωτική ανάρτηση στα social media, υποσχόμενος ακόμη περισσότερη δουλειά. Όπως με σκληρή δουλειά στις προπονήσεις συνέχισε και τις επόμενες μέρες, εν μέσω διακοπής του πρωταθλήματος.
Πλέον, η επόμενη μέρα όλων των εμπλεκόμενων πλευρών στο θέμα, της ΠΑΕ, του παίκτη και του μάνατζέρ του, περιλαμβάνει... ηρεμία. Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού επικοινώνησαν τόσο με τον Σέλουκ και του μετέφεραν ότι ειδικά αυτή την εποχή, με την προσπάθεια της ομάδας να βρει τον αγωνιστικό δρόμο της, οι όποιες κόντρες προκύπτουν από το πουθενά δεν κάνουν καλό σε κανέναν. Πρωτίστως στον ίδιο, τον παίκτη του και φυσικά τον σύλλογο. Ο Ουκρανός φέρεται να έδειξε κατανόηση μετά τις αλληλοεξηγήσεις που δόθηκαν, τόσο από τον ίδιο όσο και από πλευράς Ολυμπιακού για τον έως τώρα χρόνο συμμετοχής του Ιβοριανού και πλέον το θέμα πρέπει να θεωρείται λήξαν.
Το ίδιο ισχύει φυσικά και μεταξύ του Μαρτίνς και του Τουρέ, αν και σε αυτή την περίπτωση δεν υπήρξε καν ποτέ θέμα. Ο Τουρέ είναι ο απόλυτος επαγγελματίας στου Ρέντη, δουλεύει καθημερινά σε φουλ ρυθμούς προκειμένου να βρεθεί στο 100% της αγωνιστικής κατάστασης, ενώ και ο Πορτογάλος του εξήγησε ότι... δεν υπάρχει περίπτωση να μην αυξηθεί ο χρόνος συμμετοχής του όταν είναι έτοιμος. Αρκεί φυσικά να συνεχίσει τη δουλειά που κάνει καθημερινά, χωρίς να προκύψουν άλλα... θέματα.
Την Παρασκευή πια, ο Τουρέ πήρε μέρος στην πρωινή προπόνηση με φουλ διάθεση για δουλειά και έπαιξε κανονικά στο τουρνουά beach soccer που διεξήχθη στου Ρέντη. Ήταν μάλιστα στην ομάδα των νικητών και μετά το τέλος του προγράμματος φωτογραφήθηκε χαμογελαστός με τους συμπαίκτες του, όπως φαίνεται στην ανάρτηση που έκανε στο instagram ο Αντρέας Γιαννιώτης.