Τα σωματεία, τα περισσότερα, κάνοντας για ακόμη μια φορά το θέλημα των οργανωμένων οπαδών τους ξεσηκώνονται και τάσσονται κατά της κάρτας φιλάθλου, λίγους μήνες ύστερα από την εφαρμογή της.
Η κάρτα φιλάθλου δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα της βίας ή της προβληματικής συμπεριφοράς στα γήπεδα, αυτό είναι δεδομένο και το είχα γράψει από την πρώτη στιγμή. Το νόμο και την τάξη μόνο το κράτος μπορεί να τα επιβάλλει, υπάρχουν οι τρόποι και ας τους βρει το κράτος.
Από εκεί και πέρα θεωρώ ότι η κάρτα είναι κάτι χρήσιμο και αναγκαίο για να υπάρχει μια σχετική τάξη και έλεγχος στα γήπεδα, και σε καμία περίπτωση δεν προκαλεί σε κανένα, κανένα πρόβλημα.
Τώρα γιατί αντιδρούν τόσο πολύ οι οργανωμένοι και όχι μόνο, δεν μπορώ να πω ότι έχω καταλάβει.
Προσωπικά θεωρώ ότι κάποιος μπορεί να μην θέλει την κάρτα για τρείς λόγους.
Πρώτον: Γιατί φοβάται ότι με αυτήν θα έχει περισσότερες πιθανότητες να συλληφθεί (πράγμα που αμφιβάλω), αν προβεί σε κάποιες ενέργειες.
Δεύτερο: Γιατί είναι <<ιδεολόγος >> και δεν θέλει να δίνει τα στοιχεία του(πράγμα που θεωρώ υπερβολικό αφού τα στοιχεία όλων τα έχουν σχεδόν όλοι)
Τρίτο: Από καπρίτσιο και μόνο, γιατί βρήκε λόγο να κάνει τον αντάρτη και τον αντιδραστικό που δεν συμβιβάζεται με τα πρέπει.
Τώρα το τι θα κάνει η πολιτεία ή η ΚΟΠ είναι θέμα δικό τους, απλά καλό είναι να έχουν όλοι κατά νου ότι οι <<κολοτούμπες>> δεν είναι χαρακτηριστικό των σοβαρών ατόμων.
ΥΓ Ο κάθε ένας έχει την άποψη του, υπάρχουν τα δεδομένα υπάρχουν και τα επιχειρήματα. Το ζητούμενο είναι ένα με η χωρίς κάρτα να έχουν κόσμο τα γήπεδα και να μην έχουμε επεισόδια και να κινδυνεύουν ζωές στα γήπεδα.
ΥΓ 2 Γουστάρω τις κερκίδες και την ατμόσφαιρα και τάσσομαι υπέρ του ανάμματος, αλλά ελεγμένα φωτοβολίδων και πυρσών, όχι όμως της ρήξης στο γήπεδο.
ΥΓ 3 Πολύ αμφιβάλλω ότι χωρίς κάρτα οπαδού θα γεμίσουν τα γήπεδα.