Τη τελευταία της μέρα στο Αθλητικό Κέντρο Γκρόκλιν διανύει η αποστολή της ομάδας μας στη Πολωνία.
Νωρίς το απόγευμα η αποστολή θα αναχωρήσει για τη Βαρσοβία όπου για τρεις μέρες θα παραμείνει σε Αθλητικό Κέντρο έξω από τη πρωτεύουσα της Πολωνίας ενώ το Σάββατο θα δώσει και το τελευταίο φιλικό παιχνίδι με την Ζαλγκίρις Λιθουανίας.
Μετά το χθεσινό φιλικό, η πρωινή προπόνηση περιλάμβανε αποθεραπεία και χαλάρωμα. Το απόγευμα δεν υπάρχει προγραμματισμένη προπόνηση και η επόμενη προπόνηση θα πραγματοποιηθεί τη Παρασκευή το πρωί στη Βαρσοβία.
Στη πρωινή προπόνηση έλαβαν μέρος όλοι οι ποδοσφαιριστές συμπεριλαμβανομένων των Τζούνιορ και Βοού που έτρεξαν κανονικά με την υπόλοιπη ομάδα. Και οι δύο θα είναι πανέτοιμοι για να μπουν σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων όταν η ομάδα επιστρέψει στη Κύπρο.
Η αποστολή της ΑΕΛ θα φτάσει στη Κύπρο στις 03.00 τα ξημερώματα της Δευτέρας.
Απο: www.aelfc.com