Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ούτε η νέα προσπάθεια και τα  λεφτά του Παπασταύρου κάνουν   καλύτερη την Ομόνοια, αντίθετα  αυτός που την έκτισε φέτος, μάλιστα μέσα σε πολύ καλές οικονομικά συνθήκες και δεδομένα,  φαίνεται ότι κατάφερε να την κάνει  χειρότερη από τον οποιοδήποτε.

Λεφτά δικά του Παπασταύρου είναι και τα επενδύει όπως θέλει, αλλά πραγματικά διερωτόμαστε πώς ένας τόσο πετυχημένος επιχειρηματίας επέλεξε  κάποιο Ανχελ Γκόμεθ  για να  του αναθέσει  να του διαχειριστεί ένα  σημαντικό Project  αρκετών εκατομμυρίων.

Δηλαδή από όλους τους τεχνικούς διευθυντές που  είδε ,  ο καλύτερος ήταν ο Γκόμεθ; Αν ναι, τότε  μάλλον δεν θα υπήρχαν πολλοί υποψήφιοι.

Η προχειρότητα στο κτίσιμο της Ομόνοιας φαινόταν  για πολλούς που είναι στο ποδοσφαιρικό παζάρι από το καλοκαίρι. Πρώτα από όλα το <<ανέκδοτο>> με τον προπονητή. Πρώτη επιλογή ένας νεαρός και πολλά υποσχόμενος προπονητής  ο Ντάνι Πογιάτος, όταν αυτή η περίπτωση  αφού ανακοινώθηκε, ναυάγησε ο Γκόμεθ  κατέληξε στον Χουάν Κάρλος, ένα προπονητή  πολύ μεγαλύτερης ηλικίας, με άλλα χαρακτηριστικά, και που δεν τον λες και προπονητή όταν δεις την πορεία του.

Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα προχειρότητας στο κτίσιμο της Ομόνοιας. Πρώτη επιλογή για ηγέτης της άμυνας της Ομόνοιας ήταν ο Ισπανός Μιχελ Γκονζάλες ο οποίος επέλεξε την ΑΕΚ, ένας  ποιοτικός αμυντικός σε μια ώριμη ηλικία με προσωπικότητα και εμπειρίες σε  πολύ καλό επίπεδο, ένα προφίλ λογικό για να έχει αυτός που θέλεις για ηγέτη της άμυνας. Ναυαγεί αυτή η περίπτωση και ο Γκόμεθ φέρνει τον  Φράνιο Πρτσε, ένα Κροάτη 22 χρονών, εξελίξιμο δε, όμως με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά που  βρίσκεις για παίκτη ηγέτη τύπου Γκονζάλεζ. Ότι να είναι δηλαδή.

Υπάρχουν και πολλές άλλες περιπτώσεις με  παίκτες από τα αζήτητα που τους έφερε  και κα κάνουν ακόμη διακοπές.

Το πιο γελοίο  της υπόθεσης όμως είναι ότι αυτόν τον άνθρωπο που  έκανε όλες αυτές τις επιλογές, που έφτιαξε αυτό που εδώ και τρείς μήνες  δεν άρεσέ  σε κανέναν, και ειδικά στην διοίκηση της εταιρείας, αυτή  τον έβαλαν  για υπηρεσιακό προπονητή, και να ψάχνει μάλιστα και για το νέο προπονητή!

Κύριοι κανένα σύστημα δεν είναι πανάκια,  και  κανένα μοντέλο δεν εξασφαλίζει  την επιτυχία, υπάρχουν άνθρωποι ικανοί για συγκεκριμένες  δουλειές  που μπορούν να σου προσφέρουν καλές πιθανότητες για να διεκδικήσεις τους στόχους σου, και άνθρωποι που δεν έχουν τις ικανότητες ή δεν τους βγαίνουν οι συνθήκες.

Όταν αποδεδειγμένα κάποιος είναι στην δεύτερη κατηγορία, τότε πολύ απλά  τον απαλλάσσεις από το πόστο του το συντομότερο.

Ο Γκόμεθ έπρεπε ήδη να ψάχνει τη πρώτη πτήση για Ισπανία είτε απευθείας είτε μέσω άλλης χώρας και όχι να έχει ακόμη στα χέρια του την Ομόνοια. Όταν όμως παίρνει περίπου 20 χιλιάρικα τον μήνα, πώς να φύγει.

ΥΓ Όποιος και να έρθει,  όπως την έχει κάνει την Ομόνοια ο Γκόμεθ δεν θα μπορέσει  να κάνει και πολλά. Ενώ και ο Παπασταύρου θα πρέπει  ρίξει  και αρκετό χρήμα σε αποζημιώσεις. Ράβε ξήλωνε και πάλι δηλαδή ..