Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Εκτός από ένας έμπειρος προπονητής που έχει γράψει τη δική του ιστορία στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ο Άγγελος Αναστασιάδης είναι γνωστός και για τις δηλώσεις του στις οποίες επικαλείται την Παναγία.

Το gazzetta.gr θυμάται τις στιγμές που ο 65χρονος τεχνικός - ο οποίος πλέον αναλαμβάνει την Εθνική ομάδα - στις οποίες, ανέφερε τη Μεγαλόχαρη στις δηλώσεις του.

Μετά την πρόκριση της Ελλάδας στους «16» του Μουντιάλ:

«Συγχαρητήρια για τη μεγάλη επιτυχία σας να προκριθείτε στους 16 του Μουντιάλ και είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρετε και στον αγώνα της Κυριακής κόντρα στην Κόστα Ρίκα. Μας κάνατε για άλλη μια φορά υπερήφανους. Μη φοβάστε τίποτα, η Παναγία είναι μαζί σας». 

Μετά την πρόκριση επί της Ζίμπρου, αναφέρθηκε στις βρισιές που κάνουν... καλό!

«Την Κυριακή χάσαμε βαθμούς, μπορούσαμε να τα κάνουμε όλα εύκολα αλλά δεν τα κάναμε. Ετσι θέλει η Παναγιά, για να μας βρίσουν, γιατί αν δεν μας βρίσουν δεν θα καταλάβουμε. Οταν φτάνουμε στα όριά μας καταλαβαίνουμε. Εγώ δεν λαμβάνω υπ' όψιν ούτε αυτούς που με βρίζουν, αλλά ούτε κι αυτούς που λένε καλά πράγματα για μένα. Αυτούς που με βρίζουν τους ευχαριστώ κιόλας».

Image removed.

Μετά από νίκη στο «Καραϊσκάκης» επί του Ολυμπιακού: «Από την αρχή είπα ότι ο ΠΑΟΚ είναι αναγκασμένος να πάει για το πρωτάθλημα, όπως αναγκασμένος είναι ο Ολυμπιακός ή ο Παναθηναϊκός. Σήμερα κάναμε μόνο ένα βήμα. Όχι το τελευταίο βήμα. Κάθε μέρα παρακαλάω την Παναγιά για να μην τρελαθώ. Δεν πρέπει να πάρουν τα μυαλά μας αέρα».

Ύστερα από μια δύσκολη νίκη του  ΠΑΟΚ επί του Λεβαδειακού: «Όταν γνωρίζεις ότι ο άλλος έρχεται να σε σκοτώσει, προσέχεις. Εμείς θα παίζουμε κλεφτοπόλεμο μέχρι τον Μάιο, εγώ παρακάλεσα την Παναγιά να δώσει το πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ. Θέλω να δώσει κουράγιο σε όλους μας. Με αυτό που έγινε σήμερα αγανακτεί ο κόσμος, αν αγανακτήσουμε κι εμείς θα βγούμε μπροστά και θα μας σκοτώσουν. Όσο και να με πιέζουν αυτοί μέσα στον αγωνιστικό χώρο εγώ δεν θα το κάνω αυτό».

Λίγες μέρες πριν από ένα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Ο Ολυμπιακός είναι καλύτερη ομάδα από εμάς, παίζει στην έδρα του, με τον κόσμο του και εμείς έτσι θα τον αντιμετωπίσουμε. Εμείς θα πάμε να παίξουμε και ό,τι πει η Παναγιά. Θα πάμε να παίξουμε όπως παίξαμε με τον Εργοτέλη. Αλλά, με την Παναγιά δεν τα βάζει κανείς. Θ' αρχίσουν τώρα να λένε πάλι για την Παναγιά και τον Αναστασιάδη. Εγώ έχω να κοιμηθώ πέντε μήνες».

Τι πρέπει να κάνει ένας προπονητής για να έχει... σωτηρία στο ελληνικό ποδόσφαιρο; «Να πιστεύει στο Θεό και την Παναγιά. Απλά πράγματα. Αν δεν κάνει αυτό, χαιρετίσματα! Αν ανακατεύεσαι με τα πίτουρα θα σε φάνε οι κότες».

Στις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του Πλατανιά είχε πει: «Πρέπει να πούμε στους παίκτες την αλήθεια. Με αυτή τη συμπεριφορά που είχαν δεν μπορούν να κερδίσουν κανένα. Αν δεν κερδίζουν κανένα πάμε σε ένα ενδεχόμενο που δεν θέλω να συζητώ και να σκέφτομαι. Τα βοήθησε η Παναγιά τα παλικάρια και κατάλαβαν γρήγορα τι πρέπει να κάνουν. Με οδηγό την Παναγιά θα τα καταφέρουμε».

Πάντως, ως προπονητής της ΑΕΛ έζησε έντονα νίκη επί του Ολυμπιακού στο 92' χάρη στο γκολ του Γκόλια και είπε:

«Θα με σκοτώσετε ρε! Θα με πεθάνετε, 63 χρονών άνθρωπο».

Image removed.

Άλλες ατάκες του που έχουν... γράψει! 

«Δεν μπορεί το παλικάρι», για τον Πορτογάλο Πάουλο Σόουζα, όταν ήταν προπονητής του Παναθηναϊκού.

«Δεν έχουμε γίνει Μπαρτσελόνα ή Ρεάλ», για τον ΠΑΟΚ μετά την ήττα στην Ξάνθη.

Μετά την επίσκεψη του Τζαβέλλα σε δικό του γιατρό: 

«Έγινε ένα λάθος από μένα γιατί θα έπρεπε να τον καλύψω, είμαι αρχηγός της οικογενείας. Εγώ απαγορεύεται να μην κάνω αυτό το αυτονόητο, άσχετα αν είχε κάνει λάθος ή όχι. Κανείς γονιός αν κάνει κάτι κακό το παιδί του δεν το βγάζει έξω και το σκοτώνει. Εγώ δεν είμαι εδώ για να προστατεύσω τον εαυτό μου, για μένα μπορείτε να γράψετε ότι θέλετε, όταν συμβαίνει κάτι, όμως, με τα παιδιά, εγώ πρέπει να κάνω το αυτονόητο».

Μετά την ήττα από την Γκινγκάμπ: 

«Το πρόβλημά μου είναι ότι κάποια παιδιά που μπήκαν δεν μπόρεσαν να ξεκουράσουν κάποιους παίκτες που τραβούν κουπί από το καλοκαίρι. Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ να το γνωρίζετε είναι αυτό, ότι δεν έχουμε την δυνατότητα να ξεκουράσουμε παιδιά. Στεναχωρήθηκα σήμερα γιατί κάποιοι παίκτες απέδειξαν ότι δεν μπορούν να φορούν την φανέλα του ΠΑΟΚ και δεν θα την ξαναφορέσουν».

Και μιας και πλέον είναι στην Εθνική. Τι είχε πει το 2014 όταν μερίδα του Τύπου τον ήθελε να έχει έρθει σε συμφωνία με την Ομοσπονδία, ενώ ήταν τεχνικός του ΠΑΟΚ;

«Ποτέ δεν εγώ δεν πούλησα ομάδα, ποτέ δεν έκαναν κάτι που να ήταν κακό για τους άλλους, μόνο για μένα. Να είσαι προπονητής στην Εθνική Ελλάδας είναι τιμή, ειδικά για έναν προπονητή που είναι Ελληνας, αλλά δεν μπορώ εγώ να έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και να συζητάω με άλλη ομάδα, η Ρεάλ Μαδρίτης να έρθει εγώ δεν θα συζητήσω».

Πάντως, για όσους χλευάζουν το γεγονός ότι ακούει τον Πνευματικό του για τις επιλογές του ως προπονητής έχει πει το 2012 στον «Real FM»: «Το χλευάζουν αυτό μόνο τα παιδιά του σκότους, τι να κάνουμε τώρα. Δεν μπορούν να διανοηθούν ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ακολουθούν αυτό το δρόμο. Άσε τα παιδιά του σκότους να βρίζουν. Στα Γιάννινα όταν η ομάδα δεν πήγαινε καλά στην αρχή, κόντεψαν να με βγάλουν και μεθύστακα. Αυτά τα παιδιά του σκότους ήθελαν να με διώξουν. Τώρα που δεν πάω με βρίζουν. Το 1996 είχα πάει στον ΠΑΟΚ που ήταν χαμηλά και βγήκαμε στο κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Τότε τα παιδιά του σκότους έγραφαν ειρωνικά ότι μίλησα με την Παναγιά. Τι να κάνουμε, ίδια είναι πάντα».

Gazzetta gr