Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Επέστρεψαν στη δουλειά σήμερα οι ποδοσφαιριστές, μετά το ρεπό που τους είχε παραχωρήσει η τεχνική ηγεσία για την Κυριακή, καθώς το πρωί προπονήθηκαν στο «Ηλίας Πούλλος», ενώ προπόνηση θα γίνει και το απόγευμα.
 
Για την Τρίτη το πρόγραμμα περιλαμβάνει μόνο πρωινή προπόνηση, καθώς το απόγευμα έμεινε κενό, προκειμένου να ετοιμαστούν άπαντες για το ταξίδι στην Πολωνία, όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. Η αποστολή της ομάδας μας θα αναχωρήσει τα ξημερώματα της Τετάρτης για το προπονητικό κέντρο του ξενοδοχείου «Remes», στην Οπαλένιτσα, όπου θα παραμείνει μέχρι και τις 19 Ιουλίου.
 
Να αναφέρουμε ότι το πρόσφατο μετεγγραφικό μας απόκτημα, Αμίρ Μπουαζά, έφθασε το βράδυ της Κυριακής στην Κύπρο, ενώ σήμερα το πρωί πραγματοποίησε την πρώτη του προπόνηση με την ομάδα μας.
 

Όσο αφορά τους ποδοσφαιριστές που ακολουθούν εξειδικευμένο πρόγραμμα προπόνησης, δηλαδή τους Χρίστο Καρυπίδη, Γιώργο Εφραίμ και Αντρέα Αβραάμ, η κατάστασή τους σημειώνει σημαντική πρόοδο. Αναμένεται πως θα ενταχθούν στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης, στο βασικό στάδιο προετοιμασίας της ομάδας μας, στην Πολωνία.