Η Μάντσεστερ Σίτι πέρασε τρένο από το Metalist Stadion του Χάρκιβ επικρατώντας της Σαχτάρ Ντόνετσκ με 0-3 αλλά στην επιστροφή των Άγγλων στη βάση τους δεν υπήρχαν μόνο χαμογελαστά πρόσωπα.
Ειδικά ο 21χρονος άσος της Σίτι Ολεκσάντρ Ζιντσένκο είχε κάθε λόγο να είναι σκυθρωπός.
Ο νεαρός ταλαντούχος Ουκρανός μπακ επιλέχθηκε από τον Γκουαρντιόλα να εκπροσωπήσει τους παίκτες της ομάδας του στη συνέντευξη Τύπου που προηγήθηκε του ματς, και νομίζοντας προφανώς ότι θα επιλεγεί να ξεκινήσει (σ.σ. συμβαίνει συχνά ο παίκτης που είναι στη συνέντευξη Τύπου να είναι βασικός το επόμενο βράδυ) ο νεαρός Ουκρανός ζήτησε από τους γηπεδούχους 27 εισιτήρια (!) για τα μέλη της οικογένειάς του και φίλους.
Τελικά ο Ζιντσένκο που ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά στην Ακαδημία της Σαχτάρ, όχι μόνο δεν πήρε φανέλα βασικού αλλά έμεινε και εκτός 18άδας: «Ήταν μια δύσκολη απόφαση για εμένα γιατί γνώριζα ότι ήταν στο γήπεδο συγγενείς και φίλοι του» είπε μετά το παιχνίδι ο Καταλανός τεχνικός.
Ο νεαρός Ουκρανός αποκτήθηκε σε ηλικία 19 ετών από την Σίτι και φέτος έχει δύο συμμετοχές στην πρώτη ομάδα αλλά καμία μέχρι σήμερα στο Τσάμπιονς Λιγκ.
www.youngtalents.gr