Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} Η ομιλία του προέδρου της Ομόνοιας Μιλτιάδη Νεοφύτου στη Γενική Συνέλευση του σωματείου, κοινοποιήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:
«Κυρίες και κύριοι, αγαπητά μέλη της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, σας καλωσορίζω στην σημερινή Γενική Συνέλευση του Σωματείου μας.
Η Διοίκηση θεωρεί πως η σημερινή συνέλευση είναι άκρως σημαντική για τη μετέπειτα πορεία της Ομόνοιας. Διότι πρώτον θα διεξαχθούν εκλογές για ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, το οποίο θα κληθεί να διαχειριστεί «φλέγοντα» ζητήματα για το Σωματείο, και δεύτερον το γεγονός ότι μέσα απ’ τον διάλογο που θα γίνει στη συνέχεια, θα πρέπει να βγούμε όλοι ενωμένοι για το μεγαλείο της Ομόνοιας. Μη ξεχνάτε ότι είμαστε όλοι Ομονοιάτες.
Βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο, αναφορικά με την εξέλιξη του Σωματείου.
Σίγουρα, οι επόμενες μέρες θα είναι πάρα πολύ δύσκολες στο οικονομικό κομμάτι, αφού θα πρέπει να ολοκληρώσουμε τις επαφές που βρίσκονται σε εξέλιξη ώστε να παραδώσουμε ένα ολοκληρωμένο φάκελο στην επιτροπή κριτηρίων της ΚΟΠ. Καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια προς την κατεύθυνση αυτή και είναι αντιληπτόν ότι δεν έχουμε περιθώρια να έχουμε άλλα μέτωπα ανοικτά. Η εσωστρέφεια και η στείρα κριτική είναι επιζήμια για το Σωματείο.
Αν δεν υπάρξει συλλογική προσπάθεια και εντατική δουλειά δεν θα έχουμε αποτέλεσμα. Γι’ αυτό αποφάσισα να υποβάλω ξανά τον εαυτό μου, μαζί με ένα ολοκληρωμένο συνδυασμό, στη σημερινή εκλογική διαδικασία. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές το σωματείο πρέπει να έχει σταθερή διοίκηση.
Πιστέψτε με, η αποχώρηση από τα Διοικητικά για μένα και τους συνεργάτες μου θα ήταν λύτρωση. Γιατί αν δεν το ζήσεις από μέσα δεν μπορείς να καταλάβεις την πίεση, την αγωνία, το άγχος, τον θυμό, την αγανάκτηση, που νοιώθεις τόσο για τα τεκταινόμενα στον χώρο του Κυπριακού ποδοσφαίρου όσο και για την ενέργεια που χρειάζεται για να είσαι στο πηδάλιο αυτού του Σωματείου.
Κανένας δεν μπορεί από μόνος του, φίλοι και φίλες, να απορροφήσει το βάρος αυτού του οικοδομήματος. Δεν είναι θέμα μόνο γνώσης και κατάρτισης όπως άκουσα κάποιους φίλους που κατέρχονται ως ανεξάρτητοι να δηλώνουν. Είναι θέμα κύρια συλλογικότητας, από ανθρώπους με διαφορετικές ειδικότητες αλλά είναι και θέμα οικονομικό. Στον συνδυασμό μου περιέλαβα άτομα με εμπειρίες σε προηγούμενα διοικητικά συμβούλια που χειρίστηκαν σοβαρότατα θέματα ο καθένας στον τομέα του.
Η συσσωρευμένη εμπειρία αποτελεί πλούτο για την διοίκηση του Σωματείου και δεν πρέπει να χάνεται. Ταυτόχρονα συμπεριέλαβα νέα άτομα σε τομείς που πραγματικά τους έχουμε ανάγκη και θεωρώ την εκλογή τους απαραίτητη για την σωστή λειτουργία του Συμβουλίου. Με όλο τον σεβασμό λοιπόν στις ανεξάρτητες υποψηφιότητες, καλώ το εκλογικό σώμα να υπερψηφίσει τον συνδυασμό (του οποίου ηγούμαι) για να μπορέσουμε γόνιμα και παραγωγικά να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα του Σωματείου μας.
Αγωνιστικά, είχαμε ξεκινήσει τη σεζόν με σπουδαία πρόκριση σε βάρος της Ολλανδικής Ντεν Χαάγκ, ενώ η ομάδα μας μέσα από την παρουσία της έδειξε ικανή για να πετύχει την είσοδό της στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Τελικά, μία άτυχη στιγμή στο παιχνίδι μας με την Σάλτσπουργκ στην Αυστρία, στέρησε από το σωματείο μας μία ιστορική επιτυχία,που θα είχε θετικό αντίκτυπο τόσο στο αγωνιστικό κομμάτι και θα έδινε σημαντικές οικονομικές ανάσες.
Συνήλθαμε σχετικά νωρίς από το σοκ του αποκλεισμού και κατορθώσαμε, μετά την 10η αγωνιστική του πρωταθλήματος, να βρισκόμαστε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, πέντε βαθμούς περισσότερους από τη 2η ΑΕΛ και έξι από το 3ο ΑΠΟΕΛ. Υπήρχαν όλες οι προϋποθέσεις για την ομάδα μας, ούτως ώστε να πορευθεί προς την κατάκτηση του 21ου πρωταθλήματος στην ιστορία της.
Ωστόσο, ένα από τα στοιχεία που «πληρώσαμε» ακριβά, ήταν η αγωνιστική μας αστάθεια. Κάποια ανεπιτυχή αποτελέσματα, με Νέα Σαλαμίνα, ΑΠΟΕΛ, Ανόρθωση και ΑΕΚ, μας έφεραν με το τέλος του β’ γύρου στη 2η θέση, τρεις βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο ΑΕΛ.
Τα παιχνίδια για τα play-off τα ξεκινήσαμε με τον χειρότερο τρόπο, καθώς στις τρεις πρώτες αγωνιστικές μετρούσαμε ισάριθμες ήττες, γεγονός που προκάλεσε τριγμούς στην ομάδα μας και έφερε την παραίτηση του τιμ μάνατζερ, Χριστάκη Γεωργίου. Το διοικητικό συμβούλιο όρισε, στην εφορία της α’ ομάδας, τους Χρίστο Τσαγγάρη και Νίκο Χαραλάμπους.
Τελειώσαμε τη σεζόν στο πρωτάθλημα με τρεις σερί νίκες, επί Ανόρθωσης, ΑΠΟΕΛ και ΑΕΛ, έτσι τερματίσαμε στη 3η θέση της βαθμολογίας, έχοντας τους ίδιους βαθμούς με το δεύτερο ΑΠΟΕΛ και δύο λιγότερους από την πρωταθλήτρια ΑΕΛ.
Στο θεσμό του κυπέλλου κάναμε πολύ καλή πορεία και στο τέλος κατακτήσαμε το τρόπαιο, για δεύτερη συνεχή χρονιά, ένας τίτλος που ήταν και ο τρίτος συνεχόμενος σε ισάριθμες χρονιές.
Η ομάδα μας παρουσιάστηκε σοβαρή, ήταν καλά διαβασμένη στον τελικό με την ΑΕΛ και δίκαια κέρδισε το 14ο κύπελλο στην ιστορία της.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι το καλοκαίρι του 2011, έγινε πολύ καλή δουλειά από την επιτροπή προγραμματισμού της ομάδας μας, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα την μείωση του προϋπολογισμού του ποδοσφαιρικού τμήματος. Με προσεκτικές επιλογές καταφέραμε να ενδυναμώσουμε την ομάδα μας, δαπανώντας λιγότερα χρήματα σε σχέση με προηγούμενες χρονιές.
Διατηρήσαμε στην τεχνική μας ηγεσία το Νεόφυτο Λάρκου, μία τολμηρή επιλογή, που στην πράξη αποδείχτηκε ορθή.
Ο προπονητής «νοικοκύρεψε» την ομάδα μας, κατάφερε να διαχειριστεί σωστά τις δύσκολες καταστάσεις που είχαν δημιουργηθεί στο ποδοσφαιρικό τμήμα λόγω των οικονομικών δυσκολιών του σωματείου μας και στο τέλος μας οδήγησε στην κατάκτηση του κυπέλλου.
Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η εχθρική διαιτησία, οι εξοντωτικές ποινές που μας επέβαλε η Δικαστική Επιτροπή και οι μαζεμένοι τραυματισμοί προς το τέλος της σεζόν, επηρέασαν αρνητικά την προσπάθεια της ομάδας μας. Τα γεγονότα στον αγώνα με την Αναγέννηση Δερύνειας (στο Παραλίμνι), ήρθαν σε μια χρονική στιγμή που η ομάδα αγωνιστικά ήταν σε πολύ καλό σημείο. Η αναστάτωση που υπήρξε και ακολούθησε την ήδη τεταμένη ατμόσφαιρα, που δημιουργήθηκε μετά τον διακοπέντα αγώνα με την ΑΕΛ στο ΓΣΠ και την ένσταση του σωματείου κατά της απόφασης της Δικαστικής για συνέχιση του αγώνα, είχε αρνητικές επιπτώσεις στην ομάδα.
Με την εξάμηνη τιμωρία σε βάρος του προπονητή μας να παραμένει στο προσκήνιο για 2 περίπου μήνες, ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσουμε την συγκέντρωση στο ποδοσφαιρικό κομμάτι. Ουσιαστικά αναλώσαμε ένα τρίμηνο στις δικαστικές και το Εφετείο και δυστυχώς για μας στο Κυπριακό ποδόσφαιρο, η δικαιοσύνη έχει δικούς της κανόνες και κώδικες λειτουργίας.
Αφού λοιπόν κατάφεραν να μας πλήξουν αγωνιστικά ήρθε η ώρα να μας πλήξουν και οικονομικά. Για πρώτη φορά στην ιστορία μας δεχτήκαμε αλλεπάλληλες ποινές κεκλεισμένων των θυρών και αναγκαστήκαμε να δώσουμε όλους τους εντός έδρας αγώνες των PLAY OFF χωρίς κόσμο. Αυτό είχε και αγωνιστικές και οικονομικές συνέπειες. Σκεφτείτε ότι χάσαμε 2 παιχνίδια ντέρμπι στο 93’, χρονικό σημείο που πάντα ο κόσμος μας δίνει φτερά στην ομάδα. Και σίγουρα στο οικονομικό κομμάτι, μας στέρησαν σημαντικούς οικονομικούς πόρους στο τέλος της σεζόν.
Καλεστήκαμε να πληρώσουμε μεγάλα ποσά σε χρηματικά πρόστιμα, ενώ ταυτόχρονα είχαμε τα δικαιολογημένα παράπονα των κατόχων εισιτηρίων διαρκείας. Αν δεν προστατέψουμε το σπίτι μας φίλοι μου, οι επιπτώσεις θα είναι ακόμα μεγαλύτερες. Γι’ αυτό και θα πρέπει να επανεξετάσουμε τον τρόπο συνεργασίας αλλά και λειτουργίας των οργανωμένων συνόλων του σωματείου με κύριο στόχο να προστατέψουμε το Σωματείο μας.
Σε μια κοινωνία ποδοσφαιρικά και πολιτικά πολωμένη, ο χώρος του Κυπριακού ποδοσφαίρου έμοιαζε με ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί. Προσπαθήσαμε να διαχειριστούμε τα μεγάλα προβλήματα που είχαμε μπροστά μας με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και επιχειρηματολογία. Δυστυχώς ο κίνδυνος για εκτεταμένα επεισόδια εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων είναι μεγαλύτερος από ποτέ.
Φτάσαμε στο σημείο να απειλούνται ανθρώπινες ζωές, γεγονός που απομακρύνει όλο και περισσότερους αγνούς φίλαθλους από τα γήπεδα. Πρέπει όλοι μαζί και ο καθένας από εμάς ξεχωριστά να αναλάβει τις ευθύνες του αλλά και το σωματείο οφείλει να προστατεύσει τα αθλητικά ιδεώδη που είναι άμεσα ταυτισμένα με την ιστορία και την ύπαρξη του γενικότερα.
Στα άλλα αθλήματα έγινε μεγάλη προσπάθεια. Οι υπεύθυνοι του φούτσαλ έκαναν καταπληκτική δουλειά. Κατακτήσαμε για δεύτερη σερί σεζόν το νταμπλ και υπερείχαμε αισθητά των αντιπάλων μας. Στη καλαθόσφαιρα, στοχεύαμε σε μία καλή πορεία και θεωρώ ότι η ομάδα μας εκπλήρωσε τους στόχους που είχαν τεθεί από το ξεκίνημα. Στην πετόσφαιρα, παρά τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα η ομάδα μας σταδιακά ανέβαζε την απόδοσή της, με αποκορύφωμα την συγκλονιστική της παρουσία στον τελικό κυπέλλου, όπου δυστυχώς γνώρισε την ήττα.
Όσο αφορά τις ακαδημίες της ομάδας μας, αυτή τη στιγμή ενδεχομένως να είναι και η κορυφαία στην Κύπρο, σε όλους τους τομείς. Ήταν ένα στοίχημα για μας η αναδιάρθρωση των τμημάτων υποδομής, κάτι που θεωρούμε ότι πετύχαμε σε πολύ καλό βαθμό. Βέβαια, πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και προς αυτήν την κατεύθυνση δουλεύουμε.
Εντοπίζουμε τα λάθη, τις αδυναμίες και τις παραλήψεις μας και καταβάλλουμε σημαντική προσπάθεια για να βελτιωνόμαστε. Όπως μας ενημερώνουν οι υπεύθυνοι των τμημάτων υποδομής, υπάρχει πλούσιο ταλέντο στην ακαδημία μας και με την σωστή και καθ’ όλα επαγγελματική δουλειά που γίνεται, είμαστε αισιόδοξοι ότι στα επόμενα χρόνια θα έχουμε παίκτες από τις ακαδημίες που θα αποτελούν στελέχη της α’ ομάδας.
Μπροστά σας έχετε αναλυτικό απολογισμό του κάθε τμήματος. Σε λίγη ώρα θα προχωρήσουμε στη διαδικασία του διαλόγου και θα προσπαθήσω, να απαντήσω στις διάφορες ερωτήσεις.
Σήμερα, θα διεξαχθούν εκλογές. Θα προκύψει νέο Συμβούλιο που θα κληθεί να διοικήσει το σωματείο μας, σε μία δύσκολη περίοδο. Ωστόσο, αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι Η ΟΜΟΝΟΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ. Αγαπάμε όλοι αυτό το Σωματείο και είναι κατανοητό ότι η ΟΜΟΝΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ.
Κλείνοντας, θα ήθελα να συνοψίσω τα εξής. Καταβάλαμε τεράστια προσπάθεια για να δημιουργήσουμε μία ομάδα που να δουλεύει σε πλήρη επαγγελματικά επίπεδα, ξοδέψαμε λεφτά, δουλέψαμε αμέτρητες ώρες.
Κάναμε και λάθη, αρκετά μάλιστα. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτή η διοίκηση, παρά τα λάθη, τις αδυναμίες και τις παραλείψεις της, παρήγαγε έργο, χωρίς, αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Η Ομόνοια μας χρειάζεται όλους μαζί ενωμένους. Θα πρέπει να απαντήσουμε στον ανελέητο πόλεμο που δεχόμαστε, με συσπείρωση και ομόνοια. Η προπαγάνδα των εχθρών μας «καλπάζει» και αυτό το διαπιστώνουμε σχεδόν επί καθημερινής βάσης. Πόσα και πόσα ακούστηκαν, ειπώθηκαν ή γράφτηκαν σε βάρος της ομάδας μας, που αποδείχτηκαν σενάρια επιστημονικής φαντασίας; Και όλα, σε καθοριστικές χρονικές περιόδους για το Σωματείο μας.
Αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει μεγάλη αναστάτωση στις τάξεις των οπαδών μας για τα αγωνιστικά και τα οικονομικά ζητήματα. Δεν κακίζω κανένα για αυτό που νιώθει. Όταν λατρεύεις κάτι και σε πληγώνει, απογοητεύεσαι. Και εμείς το ίδιο νοιώθουμε, και εμείς αγαπούμε την ΟΜΟΝΟΙΑ το ίδιο με τον κάθε μας φίλαθλο. Δεν μπορούμε όμως να αφήνουμε την απογοήτευση να μας παρασύρει σε πράξεις και ενέργειες που μόνο ζημιά κάνουν στο σωματείο. Είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε τα πάντα, να γίνει κριτική για τα πάντα, αλλά πρέπει να είναι καλόπιστη και γόνιμη για να είναι παραγωγική.
Πριν κλείσω θα ήθελα να κάνω μια αναφορά στο θέμα των μελών. Μόνο φέτος εξετάσαμε και εγκρίναμε πέραν των 200 νέων μελών. Εκκρεμούν ακόμα αιτήσεις που είναι υπό εξέταση. Το Διοικητικό Συμβούλιο εργάζεται με πολύ προσοχή και υπευθυνότητα στον τομέα αυτό με βάση πάντα το καταστατικό λειτουργίας του σωματείου. Και αυτό υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να κάνουμε.
Με την ευκαιρία εκφράζω τις ευχαριστίες μου σε όλα τα Μέλη του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου για την προσπάθεια που κατέβαλαν και τον χρόνο που διέθεσαν για το καλό του Σωματείου μας.
Τελειώνω με το έξης. Έχουμε όλα τα εχέγγυα για να προχωρήσουμε στο σωστό δρόμο. Με μπροστάρη πάντοτε τον κόσμο μας, την μεγάλη μας δύναμη και το κύριο μας στήριγμα. Σε αυτή την προσπάθεια δε περισσεύει κανένας. Όλοι οι ΟΜΟΝΟΙΑΤΕΣ, οργανωμένοι και μη πρέπει να είμαστε ενωμένοι σαν μία γροθιά. Διαφορετικές απόψεις θα υπάρχουν. Και προβλήματα επίσης. Όλα όμως μπορούν να επιλύονται με διάλογο, καλή προαίρεση και επιχειρήματα. Η ΟΜΟΝΟΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ»!!
Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Η Ομόνοια καταδικάζει τα επεισόδια
Ανακοίνωση εξέδωσε το Δ/Σ της Ομόνοιας, αναφορικά με την σημερινή Εκλογική Συνέλευση που διακόπηκε λόγω βλάβης στο ηλεκτρικό ρεύμα, καταδικάζοντας τα επεισόδια που έγιναν έξω από την αίθουσα.
"Η σημερινή Γενική Συνέλευση της Ομόνοιας διακόπηκε για τεχνικούς λόγους. Υπήρξε διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος, βλάβη που δεν μπορούσε να διορθωθεί άμεσα και ως εκ τούτου η συνέλευση δεν μπορούσε να συνεχιστεί.
Μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, έχει εξουσιοδοτηθεί το διοικητικό συμβούλιο του σωματείου, να αποφασίσει τον χρόνο και τον χώρο για συνέχιση της συνέλευσης.
Μέχρι την ώρα της διακοπής, είχε ολοκληρωθεί ο απολογισμός του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου και ο οικονομικός απολογισμός.
Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης, το κλίμα ήταν αρκετά καλό και ήταν διάχυτη η διάθεση για εποικοδομητικό διάλογο.
Αναφορικά με τα επεισόδια που προκάλεσε ομάδα οπαδών, έξω από το χώρο της Συνέλευσης, τα καταδικάζουμε και τα απορρίπτουμε, με όλη τη δύναμη της ψυχής μας. Όπως είμαστε πεπεισμένοι ότι τα καταδικάζει ο κάθε Ομονοιάτης και Ομονοιάτισσα, που σκέφτεται και γνοιάζεται για το καλό του σωματείου και της αγαπημένης μας ομάδας.
Τέτοιες συμπεριφορές προκαλούν σοβαρά προβλήματα στο σωματείο και δεν μπορούν να γίνονται ανεκτές από κανένα φίλαθλο. Ιδιαίτερα σε μία στιγμή που επιβάλλεται όσο ποτέ άλλοτε η συνεργασία, η συναντίληψη, η ενότητα και η ομόνοια.
Καλούμε όλο τον Ομονοιάτικο κόσμο σε συστράτευση, για να αντιμετωπίσουμε τις τεράστιες προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας".