Mπορεί να έκανε σούπερ χρόνια πέρσι, να έφτασε μέχρι τον τελικό του Μουντιάλ με την Κροατία, αλλά ο Λούκα Μόντριτς αντί για ... βασιλιάς στην Μαδρίτη, νιώθει αρκετά κουρασμένος.
Σύμφωνα με την "Gazzetta dello Sport", o Kροάτης μέσος της Ρεάλ δεν σκοπεύει να φύγει τον Ιανουάριο από την Μαδρίτη, αν και η αποχώρηση είναι μία προοπτική που δεν έχει φύγει ακόμα από το μυαλό του.
Το καλοκαίρι το φλερτ μεταξύ Ίντερ και Μόντριτς ήταν έντονο, αλλά στο τέλος ο 33χρονος μέσος αποφάσισε να παραμείνει στην Ρεάλ, μία απόφαση που έχει μετανιώσει σύμφωνα με τα ιταλικά ΜΜΕ, καθώς νιώθει πως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου.
Ο Κροάτης έχει στεφθεί ο καλύτερος παίκτης της περασμένης σεζόν από την UEFA και τη FIFA, αλλά θα μπορούσε ακόμα να επανεξετάσει μια πιθανή μετάβαση στο Μιλάνο "αν η κατάστασή του δεν αλλάξει".