Την δυσαρέσκεια του εξέφρασε ο Οθέλλος μέσω ανάρτηση του στα social media, καθώς έδωσε στην δημοσιότητα επίσημο έγγραφο της ΚΟΠ στο οποίο αναγράφεται ότι είχε συμφωνηθεί φιλικός αγώνας με την Ερμή τις 12/10.
Σύμφωνα με την ομάδα της Αθηένου οι φτεροπόδαροι αθέτησαν την υπόσχεση τους και κανόνισαν άλλο φιλικό με την Ομόνοια στο ΓΣΖ την ίδια ημερομηνία.
Αναλυτικά: