Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μόλις 16 λεπτά πρόλαβε να αγωνιστεί στην εκτός έδρας αναμέτρηση με τη Νάπολι, για τη δεύτερη αγωνιστική του UEFA Champions League, o Ναμπί Κεϊτά. Ο μεσοεπιθετικός της Λίβερπουλ αποχώρησε νωρίς εξαιτίας ενός τραυματισμού που ουδείς έχει καταλάβει μέχρι στιγμής, καθώς χωρίς να έχει προφανή επαφή κάθισε στο γρασίδι, ζήτησε από το ιατρικό team της ομάδας του να μπει στον αγωνιστικό χώρο και στη συνέχεια βγήκε από αυτόν με το αυτοκίνητο-φορείο της Νάπολι.

Ο 23χρονος ποδοσφαιριστής έδειξε συγκινημένος, προσπάθησε να πει στους συμπαίκτες του ότι εντόπισε το πρόβλημα στο ύψος της μέσης, χαμηλά στην σπονδυλική του στήλη και πλέον στη Λίβερπουλ κρατούν την αναπνοή τους για να δουν τι έχει συμβεί. Σίγουρα, πάντως, η εικόνα του στο φορείο, με τους γιατρούς να τον έχουν δέσει για να τον κρατήσουν ακίνητο, ήταν δυσάρεστη...