Ούτε τώρα! Μετά την ήττα από την Νάπολι και την ισοπαλία στην Σαρδηνία, η Μίλαν απέτυχε να νικήσει και στο τρίτο φετινό της παιχνίδι μακριά από το "Σαν Σίρο", καθώς έμεινε στο 1-1 στην Τοσκάνη κόντρα στην Έμπολι.
Αυτή ήταν η τρίτη διαδοχική ισοπαλία στο πρωτάθλημα για την ομάδα του Τζενάρο Γκατούζο, με την προσεχή αντίπαλο του Ολυμπιακού στους ομίλους του Europa League να παίρνει προβάδισμα μόλις στο 10' με το σουτ του Μπίγλια (χρεώθηκε ως αυτογκόλ στον Καπέτσι καθώς η μπάλα κόντραρε στο σώμα του) αλλά να μην μπορεί να το κρατήσει.
Ο Λα Γκούμινα απέτυχε να νικήσει στο 27' τον Ντοναρούμα σε τετ α τετ και ο Καπούτο έστειλε τη μπάλα στο δοκάρι στο 30', όμως από τη στιγμή που η Μίλαν δεν μπόρεσε να βρει το δεύτερο γκολ στις 2-3 καλές στιγμές που είχε στο πρώτο μέρος (με Κεσιέ, Μποναβεντούρα και Σούσο) τιμωρήθηκε.
Ουσιαστικά "πλήρωσε" την επιλογή της να παίξει παθητικά για να κρατήσει το σκορ στο δεύτερο ημίχρονο, με την Έμπολι να κάνει το 1-1 στο 71' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Καπούτο και να αναγκάζει τους παίκτες του Γκατούζο να τρέχουν και να μη φτάνουν στο τελευταίο 20λεπτο.
Στο διάστημα αυτό πίεσαν και είχαν 3-4 εξαιρετικές στιγμές, όμως ο Σούσο νικήθηκε σε όλες τις περιπτώσεις από τον κίπερ Τερατσάνο και το 1-1 έμεινε, με τους "ροσονέρι" να αποτυγχάνουν έτσι και στο πρώτο ματς που χρειάστηκε φέτος να αγωνιστούν χωρίς τον Γκονσάλο Ιγκουαΐν (τραυματίας).