Στον πρώτο επίσημο αγώνα της Ομόνοιας ενάντια στην Αλκή είδαμε πώς ο Κάρλος Ολίβα επέλεξε στην άμυνα να χρησιμοποιήσει τον 37χρονο Λουκά Βύντρα, μαζί με τον 22χρονο Φράνιο Πρετσέ και δικαιώθηκε.
Από την μια η εμπειρία του Βύντρα, οποίος γνωρίζει καλά πλέον την ομάδα και από την άλλη ο ενθουσιασμός του Πρετσέ ήταν αυτό που τους έκανε να δείχνουν πώς είχαν δέσει για τα καλά στην άμυνα.
Πέραν όμως από την εμπειρία στα μετόπισθεν, ο Ολίβα χρησιμοποίησε και στα φτερά της επίθεσης τον πολύπειρο πλέον Δημήτρη Χριστοφή στην μια πλευρά και στην άλλη τον 21χρονο Κρίς Μόντες, ο οποίος έδειξε πολύ καλά στοιχεία.
Στην προετοιμασία της ομάδας στην Πολωνία ο Ισπανός τεχνικός του τριφυλλιού εφάρμοσε σχεδόν σε όλους τους αγώνες αυτή την τεχνική και φαίνεται πώς έχει πιάσει τόπο καθώς με αυτό τον τρόπο οι νεαροί ποδοσφαιριστές ενσωματώνεται πιο εύκολα στην ομάδα.
Αξίζει να αναφέρουμε πάντως πώς με αυτή την τεχνική που εφάρμοσε ο Ολίβα στην εντεκάδα του είχε ως αποτέλεσμα ο μέσος όρος της ηλικίας των ποδοσφαιριστών του να είναι 28 χρόνια και αποτελεί ένα από τα πιο χαμηλά ποσοστά που είχε η Ομόνοια την τελευταία 10ετια…