Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ενός κακού μύρια έπονται... Δεν έφτανε στην Λάτσιο η εντός έδρας ήττα στην πρεμιέρα από την Νάπολι (1-2 με ανατροπή), ήρθε και ο άγριος καυγάς Λοτίτο-Ιντσάγκι για να βαρύνει ακόμα περισσότερο το κλίμα εντός των τειχών της ομάδας.

Η λογομαχία καταγράφηκε από φίλαθλο μέσω κινητού τηλεφώνου και εδώ και λίγες ώρες κάνει το γύρο του διαδικτύου, με τον πρόεδρο των "λατσιάλι" να εμφανίζεται στο VIDEO εξοργισμένος με τον προπονητή και να ακούγεται να του λέει μεταξύ άλλων: